מלחמה באירופה

עיריית ירושלים פנתה לזלנסקי והאירה את חומות העיר בדגלי רוסיה ואוקראינה

עיריית ירושלים האירה הערב את חומות העיר העתיקה בדגלי רוסיה ואוקראינה לצד המשפט "מחכים לכם". בעירייה התייחסו להצעת נשיא אוקראינה לקיים מו"מ בירושלים: "אנו בעד הפסקת הלחימה והגעה להבנות בין הצדדים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/03/22 21:34 י באדר ב'

עיריית ירושלים פנתה לזלנסקי והאירה את חומות העיר בדגלי רוסיה ואוקראינה
דגלי אוקראינה ורוסיה על חומות העיר העתיקה, צילום: דוברות עיריית ירושלים

עיריית ירושלים האירה את חומות העיר העתיקה בדגלי רוסיה ואוקראינה לצד המשפט "מחכים לכם", ו"עושה שלום במרומיו". מעיריית ירושלים נמסר הערב (א') כי ירושלים, בירת מדינת ישראל, היא עיר של שלום ודו קיום. "אנו בעד הפסקת הלחימה והגעה להבנות בין הצדדים".

נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי הציג אתמול אפשרות לפיה שיחות מו"מ בין מדינתו ורוסיה יערכו בירושלים. בעיריית ירושלים אמרו על כך: "נשמח להיענות לפנייתו של נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, ולארח את הדיאלוג הדיפלומטי בין שתי המדינות כאן בירושלים". 

זלנסקי הוסיף ואמר אתמול: "לגבי ראש הממשלה בנט - אנחנו באופן עקרוני, ואני באופן אישי, מתייחס באופן חיובי לעזרה של כל אחד במשא ומתן. עם זאת, אני אינני מתייחס למר בנט כאל 'כל אחד', כי אני חושב שיש ביכולתו למלא תפקיד חשוב. כי ישראל בהחלט יכולה למלא תפקיד כזה (לארח את השיחות) ובייחוד ירושלים. אני חושב שכן, ואמרתי את זה למר בנט".

אמש שוחחו ראש הממשלה נפתלי בנט, ונשיא אוקראינה פעם נוספת. השיחה, שנמשכה יותר משעה, עסקה בדרכים להפסקת הלחימה באוקראינה ובמאמצים שעושה ישראל בעניין. זלנסקי כתב בחשבון הטוויטר שלו: "דיברנו על התוקפנות הרוסית ועל הסיכויים לשיחות שלום".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן