ללא ראיות ועם שיתוף פעולה מוגבל: נסגרה החקירה על תקיפת עידית סילמן

אחרי יותר משלושה חודשים מאז סיפרה לראשונה יו"ר הקואליציה על תקיפתה בתחנת דלק במודיעין, הודיעה המשטרה על סיום החקירה בלי ראיות ותוך שיתוף פעולה "מוגבל מאוד מצד הח"כית"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 22/01/22 18:35 כ בשבט התשפב

ללא ראיות ועם שיתוף פעולה מוגבל: נסגרה החקירה על תקיפת עידית סילמן
עידית סילמן, צילום: Sraya Diamant/Flash90

לפני שלושה וחצי חודשים סיפרה יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן כי שבועיים קודם לכן הותקפה בתחנת דלק במודיעין בידי אדם שלא הזדהה. לאחר מספר ימים היא הגישה תלונה לקצין הכנסת ולמשטרה בבקשה לחקור את האירוע. היום (שבת), הודיעה המשטרה על סגירת החקירה מסיבות שמעלות בעיקר סימני שאלה סביב התנהלות הח"כית מימינה.  

"לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב", חשפה בראיון לתקשורת בתחילת חודש נובמבר 2021 יו"ר הקואליציה, "הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות", סיכמה. החקירה שנפתחה מספר ימים לאחר מכן, לא העלתה פרי ונסגרה במהלך סוף השבוע כשלטענת המשטרה לא התקבלו ראיות שהסיפור אכן אירע וציינו כי שיתוף הפעולה מצד חברת הכנסת סילמן היה "מוגבל מאוד".

מספר ימים לאחר העדות הראשונה על התקיפה, כשעלו טענות בעיקר לחוסר אמינות מצידה של יו"ר הקואליציה, אמרה סילמן כי, "אני נורא בטוחה עם האמת שלי ונורא בטוחה עם המהלכים שאני עושה. זה לא שלא מסרתי את הפרטים, הם נמסרו למי שהיה צריך להימסר, אבל אני הבנתי את הספין ואת הניסיון שמנסים לעשות מהלך פוליטי על הגב שלי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן