עידית סילמן חושפת: מה באמת קרה בתקיפה בתחנת הדלק

יו"ר הקואליציה שיתפה לאחר שלושה שבועות של שתיקה על התקיפה שחוותה בתחנת הדלק במודיעין: "אני לא הבנתי את הקריאות והתקרבתי לעברו, ואז הוא התחיל להטיח בי את אותן צעקות של 'את גנבת, ראש הממשלה שלך גנב', והוא גם הדף אותי אל הרכב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/21 08:31 כד בכסלו התשפב

עידית סילמן חושפת: מה באמת קרה בתקיפה בתחנת הדלק
בני הזוג, שמוליק ועידית סילמן. , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

עידית סילמן שופכת אור על פרשת האלימות בתחנת הדלק, כזכור יו"ר הקואליציה טענה שגבר התקיף אותה בתחנת דלק סמוך למודיעין לפני כשלושה שבועות. היא סירבה למסור פרטים נוספים וברשת תקפו את יו"ר הקואליציה וטענו כי האירוע לא התרחש כפי שטענה. בריאיון לחדשות סוף השבוע ב-N12 סילמן שפכה אור על האירוע וטענה: "לא שלא מסרתי את הפרטים, הם פשוט נמסרו למי שהיה צריך להימסר".

סילמן נשאלה על התחושה שלא מאמינים לה אמרה: "אני נורא בטוחה עם האמת שלי ונורא בטוחה עם המהלכים שאני עושה. זה לא שלא מסרתי את הפרטים, הם נמסרו למי שהיה צריך להימסר, אבל אני הבנתי את הספין ואת הניסיון שמנסים לעשות מהלך פוליטי על הגב שלי".

חברת הכנסת סיפרה שהיא שמעה קריאות לעברה, כשהגיעה לתדלק בתחנת הדלק בסמוך למודיעין בחצות. לאחר שהתקרבה אל האדם שקרא לה הוא הטיח בה צעקות "את גנבת, ראש הממשלה שלך גנב". ואז לטענתה של סילמן דחף אותה החשוד אל הרכב.