הטור של קלמן ליבסקינד הפך לסרטון אנימציה | צפו

בטור שפרסם בסוף השבוע שעבר התייחס העיתונאי הוותיק קלמן ליבסקינד לכך שהממשלה הנוכחית מרגילה אותנו לדברים עליהם בעבר היינו מתקוממים: "כולנו חלק ממשל הצפרדע שבסיר", הוא כתב. מפלגת הציונות הדתית הפכה את הטור לסרטון אנימציה. צפו בסרטון

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 28/12/21 19:35 כד בטבת התשפב

הטור של קלמן ליבסקינד הפך לסרטון אנימציה | צפו
צילום: הציונות הדתית

טורו השבועי והמוערך של העיתונאי קלמן ליבסקינד בעיתון מעריב הופך היום לסרטון אנימציה אותו הכינה מפלגת הציונות הדתית. ליבסקינד התייחס בטורו האחרון לאירועי השבוע החולף בו עלו בכירי רע"מ לתמוך בתומך הטרור המשוחרר ראאד סלאח וכן לפעולות הממשלה בנגב ובחוק החשמל.


(צפו בסרטון)

ליבסקינד הזהיר בטורו האחרון כי פעולות הממשלה הופכות אותנו קהים ״יותר מכל החלטה רעה שתקבל הממשלה הזו, והחלטות רעות הרי מתקבלות מדי פעם תחת כל שלטון, נזקה הגדול באמת של הממשלה הנוכחית טמון במקום שבו היא מנוונת לנו אט־אט, יום אחר יום, אירוע אחר אירוע, את הרפלקסים הבריאים שלנו. את אותם אינסטינקטים שעד אתמול ידעו להתקומם כשחשו כאב, ולמחות כשמשהו פסול התרחש, ולזעוק מול מציאות שנגדה את עולם הערכים שלנו - ומרגע לרגע הולכים וקהים".

קלמן הוסיף כי "כלום כבר לא מרגיש לנו חריג, ודבר לא נראה לנו בלתי נורמלי, והבנליות והשגרה מקשות עלינו יותר ויותר להבחין בין טוב לרע. נוכח עינינו המתעייפות מתנהל תהליך שיטתי של ריקון תודעתי של כל מה שהגדרנו עד לא מכבר כערכים לאומיים, ציוניים, יהודיים ופטריוטים…. אין בנו עוד פליאה על כלום, ואין בנו עוד תמיהה על כלום, ואין בנו עוד הצורך לזעוק "געוואלד" על כלום. כולנו חלק ממשל הצפרדע שבסיר. כולנו הולכים ומתרגלים. ואין נוראה מההתרגלות הזו".

בציונות הדתית הכינו את סרטון משל הצפרדע בו נמנים פעולותיה המסוכנות של הממשלה אשר כבר כעת גורמות לייאוש והקהות חושים בחלקים גדולים בימין ואומרים: "הטור של קלמן ליבסקינד היה קריאת השכמה מצלצלת. אסור לנו להרדם ולהתייאש. זה הזמן להתעורר ולהחזיר את ישראל לימין. מזמינים כמובן את כולם להתפקד לציונות הדתית ולהיות חלק מהשינוי".