ביקורת באופוזיציה נגד חבר הקואליציה מרע"מ שנפגש עם האסיר המשוחרר ראאד סלאח

חבר הכנסת מאזן גנאים נפגש עם ראאד סלאח, ראש הפלג הצפוני בתנועה האיסלאמית, ששוחרר לפני כשבוע מהכלא. הביקור עורר סערה ונתניהו כתב: "ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/21 16:18 טז בטבת התשפב

ביקורת באופוזיציה נגד חבר הקואליציה מרע"מ שנפגש עם האסיר המשוחרר ראאד סלאח
סלאח, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

חבר הכנסת מסיעת רע"מ, מאזן גנאים, ביקר היום (ב') את האסיר המשוחרר ראאד סלאח. כזכור, סלאח, ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השתחרר מאסר לפני כשבוע. עם שחרורו הוא התקבל בחגיגות בעיר אום אל-פאחם. כמאור היום (ב') התפרסמה תמונה ובו נראה חבר הכנסת מהקואליציה מבקר את סלאח.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף: "חבר הקואליציה של בנט ושקד, ח"כ מאזן גנאיים מרע״מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל".

 

ח"כ קטי שטרית הוסיפה: "חבר הקואליציה הישראלית פלסטינית הראשונה- מאזן גנאים, בביקור אצל טרוריסט שהוצא מחוץ לחוק". גם ח"כ משה ארבל מש"ס כתב: "פגישתו המחויכת של ח״כ מאזן גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע״מ ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור".

יו''ר תנועת אם תרצו, מתן פלג, אמר: ''לא לפני שנתיים, לא לפני שנה. בזמן אמת, חבר קואליציה הולך להיפגש עם איש מתועב שהסית באופן המחליא והנורא ביותר לרצח יהודים. לקואליציה כזו אין לגיטימציה מוסרית וגם לא יהיה לה עתיד. חרפה לדורות''.