"not your toy" "הגיע הזמן להתקדם": נטע ברזילי סירבה להופיע בתחרות מיס יוניברס

זוכת האירוויזיון ושופטת הריאליטי לא תופיע בטקס הבינלאומי שיתקיים באילת, כיוון ש"תחרות יופי היא קונספט קשה, מיושן ומקטין". ג'ודי ניר מוזס בתגובה: "גם נטע ברזילי עצמה רזתה והשתנתה, זו צביעות"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 10/12/21 11:31 ו בטבת התשפב

"הגיע הזמן להתקדם": נטע ברזילי סירבה להופיע בתחרות מיס יוניברס
נטע ברזילי, צילום: יוסי זמיר פלאש 90

תחרויות בינלאומיות שמתקיימות בישראל גוררות דיונים והתנצחויות רבות. כך היה בתחרות האירוויזיון שהתקיימה בתל אביב עוד לפני הקורונה, וכך קורה גם הפעם בטקס הגמר של תחרות מיס יוניברס העולמית שתתקיים באילת ביום ראשון הקרוב. 

המוזיקאית נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון לשנת 2018, הודיעה כי למרות ההזמנה, היא לא תופיע בתחרות, כך עולה מדיווח של חדשות 13. "החמיאה לי ההצעה להופיע בטקס הזה", אמרה בתגובה, "על אף שאני רואה בו הרבה יופי, אני עדיין לא מצליחה לראות את עצמי עומדת על במה שבה שופטים נשים על פי מראה חיצוני, מידות גוף גובה ומשקל". 

עוד הוסיפה כי "למרות שנעשו בו עדכונים ברוח התקופה, אני עדיין חושבת שתחרות יופי הוא קונספט קשה, מיושן ומקטין. הגיע הזמן להתקדם". אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו לשעבר של השר לשעבר סילבן שלום, לא קיבלה את הדברים וקבעה כי זו צביעות. 

"מדובר בתחרות שהיא טובה לכלכלת ישראל", אמרה בראיון לרדיו 103FM, "אנחנו כל הזמן עולים לכותרות בעולם מסיבות שליליות, והנה יש סיבה טובה להראות את הצד האחר שלנו לעולם. גם את המנהיגים שלנו אנחנו בוחרים לפי מראה. אז להגיד שהיא לא מגיעה בגלל שבוחנים נשים על פי המראה החיצוני שלהן, זו צביעות". עוד הוסיפה,  "כשאני משדכת בין אנשים תמיד שואלים אותי 'איך היא נראית? איך הוא נראה?'. הנשים שמגיעות לתחרות מגיעות מרצונן החופשי. הן נהנות. גם נטע ברזילי עצמה רזתה והשתנתה".

לעומת זאת, בטקס הקרוב צפויים להופיע הזמר הראל סקעת ונרקיס שיבצעו יחד את השיר "הללויה", מתמודדת הכוכב הבא ולארי חמאתי ואף נועה קירל שתשיר את "Bad Little Thing". 

נרקיס.

נרקיס. צילום: Tomer Neuberg/Flash90