הלם: נועה קירל לא תשתתף במופעים הקרובים של הפסטיגל

הכוכבת המצליחה קיבלה סטופ: קירל אושפזה בבית החולים לאחר שחשה ברע ולא תשתתף בהופעות הקרובות: "מקווה להרגיש טוב יותר ולחזור לעניינים", הרגיעה הכוכבת ובהפקת הפסטיגל מסרו: "אנחנו מאחלים לנועה החלמה מהירה ושתחזור אלינו בהקדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/21 17:43 י בכסלו התשפב

הלם: נועה קירל לא תשתתף במופעים הקרובים של הפסטיגל
נועה קירל, צילום: פלאש 90

הכוכבת המצליחה, נועה קירל בת ה-20 אושפזה הבוקר (א') בבית החולים ל-24 שעות כשהיא סובלת מחום גבוה. קירל משתתפת השנה בפסטיגל שקיבל את השם "Sky High פסטיגל", ונראה כי  היא לא תוכל להשתתף במופעים שיעלו בימים הקרובים.

קירל כתבה בסטורי שלה באינסטגרם: "תודה רבה על התגובות החמות שלכם זה עושה לי הכי טוב בעולם", אמרה הכוכבת הצעירה והוסיפה כי, "כל כך עצוב לי של אהיה היום על הבמה של הפסטיגל אבל לצערי לא הכל תלוי בנו. מקווה להרגיש טוב יותר ולחזור לעניינים".

חנוך רוזן. במאי הפסטיגל בשנים האחרונות

חנוך רוזן. במאי הפסטיגל בשנים האחרונות צילום: Miriam Alster/Flash90

מהפקת המופע נמסר: "כידוע הפסטיגל יצא לדרך אחרי תקופה אינטנסיבית של הכנות. ובהפקה כמו בהפקה יש גם משתנים אנושיים שלא תלויים באף אחד. אנחנו מאחלים לנועה החלמה מהירה ושתחזור אלינו בהקדם". לצד קירל משתתפים בפסטיגל גם רן דנקר, סטטיק ובן אל, ישראל קטורזה ועוד.

הכוכבת פרצה לאחרונה גם לשוק הבינלאומי עם שירים באנגלית והוחתמה בחברת תקליטים מצליחה. היא משתתפת, כאמור, גם בפסטיגל, ונקווה שתחזור במהרה אל יתר השחקנים ולקו הבריאות. רפואה שלמה!

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן