נרקיס בפוסט חשוף: "להיות זמרת חד הורית זו גם מתנה שקיבלתי"

הקריירה המרשימה של הזמרת המצליחה כוללת גם אימהות חד הורית במשרה מלאה לשני ילדים. באינסטגרם היא משתפת את עוקביה בחוויות של שילוב הקריירות: "חייבים להקשיב למרות שבא לי ממש להיות בטיקטוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/21 09:11 כ בכסלו התשפב

נרקיס בפוסט חשוף: "להיות זמרת חד הורית זו גם מתנה שקיבלתי"
נרקיס, צילום: צילום: טל עבודי

הזמרת נרקיס כובשת כל במה בישראל, ולצד תחזוק הקריירה המרשימה שלה היא גם אם חד הורית לשני ילדים. בפוסט ששיתפה באינסטגרם היא חושפת מחוויותיה בשני העולמות, בטקסט ארוך וחשוף.

מה זה אומר להיות זמרת חד הורית 

"להיות זמרת חד הורית. מזה אומר והאם יש דבר כזה בכלל?! ובכן יש ועוד איך… וזה אומר לחזור מהופעה מהצפון, לישון שעתיים ולקום בשש בבוקר לארגן אותם לבית הספר כשעין שלך עדיין סגורה והשנייה מרוחה מהאיפור ששכחת להוריד בלילה".

היא משתפת בחוויות מבית הספר של ילדיה: "זה אומר שאין לך שום קשר לאמהות (את לא בקליקה הנכונה) שמעודכנות בוואטסאפ כל שעה עגולה על כל מה שקורה בכיתה, כי את בזמן הזה עשית באלאנס בדיוק במושב ליד ים המלח. זה אומר שיהיו חסרות להם חוברות מתחילת שנה ויש מצב שזה לא ישתנה גם עד סוף השנה. זה אומר לבוא לאסיפת הורים עם לוק היסטרי ואז לשבת בכיתה של הילד על כסא ושולחן נמוכים והנה הלך כל הגלאם שבאתי איתו".

אני זמרת, אבל אני גם האמא של אליה ומשה 

"זה אומר שאני משקיעה במיוחד בקשר שלי עם מזכירת בית ספר כולל לשלוח לה אימוג'ים של לבבות באמצע היום וכל סוג של חנופה שעולה לי בראש כי היא המפתח להכל! זה אומר שכשהחברים שלהם באים אלינו הביתה לוקח להם חצי שעה לבהות בי ואז לעכל את העובדה שאני הזמרת אבל גם האמא של אליה ומשה, אכן אירוע מוזר. זה גם אומר שייקח לילד הקטן לקרוא קצת יותר לאט משאר הילדים כי עד שיש לנו זמן איכות אנחנו מעדיפים לרבוץ יחד על הספה (אבל היי בשביל זה יש מורים פרטיים ואני אוהבת אתכם על זה!)".

"זה אומר שמזל שבחרת לגור ליד ההורים כי הם מטפלים ב ה כ ל, כולל לקלח אותם ולהרדים אותם בזמן, להזמין להם תור לרופא, לאסוף אותם מהתחנה ביום גשום, לקנות להם בגדים חמים לחורף ולבשל צהריים", היא משתפת במי שעוזר לה בגידול הילדים.

צריך להקשיב למרות שבא לי להיות בטיקטוק

"להיות זמרת חד הורית זו גם מתנה שקיבלתי וגם התיק שאני נושאת עליי מבחירה, זה לא קל, יש להם לילות שהם מתעוררים מסיוטים, ולך יש הקלטות בבוקר וזה משבש את התנועה במוח, יש להם שברונות לב קטנים שחייב להקשיב להם למרות שבא לי ממש להיות בטיקטוק, יש להם צורך באהבה אפילו שאני לפעמים מרוקנת ממנה אבל זה הילדים שלי… ואין לי משהו אחר יותר חשוב מהם בכל העולם כולו".

"יום אחד גם הם יבינו ויעריכו את המלחמות שנלחמתי בשבילם ואולי גם יבקשו איתי סלפי. בהערכה לכל האימהות החד הוריות באשר אתן מגיע לכן מדליית זהב! נשבעת", היא מסיימת.

לפני כחודש, הגיעה נרקיס לשבוע האופנה בדובאי וללא ספק גנבה את ההצגה עם ביצוע מרהיב לשיר המרגש שלה "הולכת איתך" והקהל שהגיע מכל העולם תיעד בהתרגשות. הלבוש לביצוע היה שמלה אליה נתפרו דגלי המדינות ישראל ואיחוד האמירויות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן