לראשונה בהיסטוריה: תחרות מיס יוניברס תתקיים בישראל

תחרות היופי הבינלאומית תציין את השנה ה-70 לתחרות דווקא בעיר הדרומית ביותר בישראל, אילת. התחרות תתקיים בדצמבר הקרוב ותביא לישראל נציגות מ-170 מדינות מרחבי הגלובוס

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/21 08:31 יב באב התשפא

לראשונה בהיסטוריה: תחרות מיס יוניברס תתקיים בישראל
מגיעה לישראל, תחרות מיס תבל, צילום: shutterstock

תחרות היופי הבינלאומית "מיס יוניברס" תציין בחורף הקרוב 70 שנה, ותקיים את התחרות דווקא בעיר הדרומית, אילת. זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה שתחרות זו מתקיימת בישראל, והיא נחשבת לתחרות היופי הנצפית ביותר בעולם. בדצמבר הקרוב תגענה לישראל נציגות מ-170 מדינות שונות, והן ינסו להתחרות על תואר האישה היפה בתבל.

התחרות עצמה תתקיים כאמור בחודש האחרון של השנה הלועזית, אך הנציגות ינחתו בישראל כבר בנובמבר כדי להשתתף באירועים המקדימים. לפני ההכרזה על מיס תבל החדשה הנציגות ישתתפו באירועי הדגל של התחרות, השמלה הלאומית והגאלה החגיגית. מי שינחה את התחרות הוא מי שהנחה במשך שנים הקומיקאי סטיב הארווי. טרם זכתה ישראלית בתחרות הפופולרית, אך בתחרות המקבילה מיס עולם זכתה הדוגמנית לשעבר לינור אברג'יל.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת בפועל, התייחס למאורע שיתקיים בעירו: "האירוע ייערך בנמל אילת, מול נופו המרהיב של מפרץ אילת שהוא בין היפים בעולם, והרי אדום שמסביב לעיר. אנו שמחים לארח את כל באי התחרות, שינחתו בחלקם בשדה התעופה הבינלאומי של אילת ויהנו במלונות העיר, במסעדות, באטרקציות, במרכזי הקניות וממשאבי הטבע הייחודיים של אילת, ביניהם הים והמדבר. כל המשלחות והמתמודדות צפויות להגיע כשלושה שבועות לפני התחרות שתתקיים במהלך דצמבר".