אחרי שהורחקה בגלל בעיית נגישות: קארין אלהרר תשתתף בפגישת בנט וג'ונסון

ראש הממשלה נפגש עם שורת מנהיגים באירוע קבלת הפנים שערך הנסיך צ'ארלס בוועידת האקלים שבסקוטלנד. בנט שוחח עם ביידן וג'ונסון על ניהול קואליציות מורכבות ונפגש גם עם הדוכסית קייט מידלטון

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/11/21 22:58 כו בחשון התשפב

אחרי שהורחקה בגלל בעיית נגישות: קארין אלהרר תשתתף בפגישת בנט וג'ונסון
בנט, ג'ונסון וביידן, צילום: AFP

לאחר שנשא נאום בפני משתתפי ועידת האקלים העולמית בגלזגו שבסקוטלנד מוקדם יותר היום (ב'), נפגש ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן באירוע קבלת הפנים של הוועידה, זאת לצד מפגש פסגה עם שורת מנהיגים נוספים. 

באירוע, שערך יורש העצר הבריטי ונסיך ויילס, הנסיך צ'ארלס, בנה של מלכת בריטניה אליזבת' השנייה, השתתפו גם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג׳ונסון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, הנסיך ויליאם ואשתו הדוכסית קייט מידלטון, נשיא קניה אוהורו קניאטה ועוד.

צילום: ללא

לאחר ששרת האנרגיה הישראלית, קארין אלהרר, לא יכלה להשתתף בוועידה עקב בעיית נגישות, סוכם כי היא תגיע מחר ליומה השנייה של הוועידה כחלק מהפמליה של ראש הממשלה. אלהרר, שסובלת ממחלת ניוון שרירים ומתניידת באמצעות כיסא גלגלים, סיפרה כי היא התבקשה לעלות על שאטל שאינו נגיש ולא קיבלה אישור להיכנס בדרך אחרת. 

עוד באותו עניין, ראש הממשלה הבריטי ג'ונסון שוחח עם בנט על התקרית ונמסר כי השרה צפויה להשתתף בפגישה בין השניים שתתקיים מחר. שני המנהיגים הזרים של בריטניה וארצות הברית התעניינו ביציבות הפוליטית בישראל, ובשיחה המשותפת שניהלו עם בנטף אשר כללה בין היתר אפשרויות מעשיות להצלחת המאבק העולמי נגד משבר האקלים, החליפו השלושה רשמים על ניהול קואליציות מורכבות. 

בנט עם קייט מידלטון

בנט עם קייט מידלטון צילום: ללא

הנסיך ויליאם והדוכסית קייט מידלטון, אשר ידועים בפעילותם למען בריאות הנפש בקהילה, שוחחו עם ראש הממשלה על הדרכים לרתום את בני הנוער והצעירים לטובת המאמץ בנושא המאבק באקלים המשתנה. 

(סיכום יומו הראשון של בנט בוועידת האקלים של האו"ם)