לא נעים ראש הממשלה לא הצליח להשתלט על המטרייה, איך הגיב הנסיך צ'ארלס?

ראש ממשלת בריטניה הגיע לטקס מכובד ורציני יחד עם הצמרת השלטונית והממלכתית אבל דווקא מול כל המכובדים הובך ג'ונסון כשהמטרייה שלו יצאה משליטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/21 08:21 כ באב התשפא

ראש הממשלה לא הצליח להשתלט על המטרייה, איך הגיב הנסיך צ'ארלס?
בוריס ג'ונסון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שעשע מיליונים ברחבי העולם כשהבדיחה היא לגמרי על חשבונו. ראש הממשלה המפורסם הגיע לטקס לזכרם של שוטרים בריטים שנהרגו במהלך מילוי תפקידם והביא איתו מטרייה כדי להתמודד עם מזג האוויר. אבל מול הנסיך צ'ארלס המטרייה יצאה משליטה והביכה את אחד האנשים החשובים בעולם.

ראש הממשלה שישב ליד הנסיך לא הצליח להשתלט על המטרייה שלו שהתעופפה שוב ושוב. הנסיך שישב ליד לא הצליח להתאפק והתפוצץ מצחוק. התיעוד הופץ ברשת והפך ללהיט. האנגלים להם ביקורת רבה על ראש ממשלתם ניצלו את האירוע כדי לעקוץ את ג'ונסון.

התחלואה בבריטניה נמצאת במספרי שיא ובממלכה החליטו לאחרונה על צעד יוצא דופן וחריג, להסיר את כל המגלות על הקורונה. ההחלטה הגיע לאחר שלדעת ראשי השלטון חוסנו מספיק אזרחים והעולם עוקב בדאגה אחרי הניסוי המיוחד ומקווים כי הניסוי של ג'ונסון לא יביא לקורבנות רבים בממלכה. 

כזכור, ג'ונסון עצמו נדבק בקורונה בשנה שעברה ואף חלה קשה בנגיף. ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שהה בבית החולים ״ת׳ומאס״ בלונדון במשך שבוע במהלכן אף הוכנס לטיפול נמרץ.