צפו 4,836 דו״חות חולקו בסוף השבוע |בעל מספרה בבת ים נתפס כשהוא מקבל לקוחות

כחלק מהמאבק לעצירת התחלואה במשטרת ישראל חילקו בסוף השבוע אלפי דוחות. בעל מספרה בבת ים שחלה בנגיף קיבל לקוחות כרגיל ונתפס על ידי השוטרים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/08/21 16:54 כא באלול התשפא

4,836 דו״חות חולקו בסוף השבוע |בעל מספרה בבת ים נתפס כשהוא מקבל לקוחות
אכיפת הבידודים, צילום: דוברות המשטרה

במסגרת המאמץ הלאומי למאבק בנגיף הקורונה ובהתאם להחלטות הדרג המדיני, נמשך מבצע נרחב של משטרת ישראל לאכיפת תקנות הקורונה ברחבי הארץ, מבצע אחריות לחיים, שמטרתו לבלום את התפשטות הנגיף בישראל ולשמור על בריאות הציבור.  בין הדוחות שחולקו, נתפס בעל מספרה בבת ים שקיבל לקוחות בזמן שהוא חיובי לנגיף.


(פעילות המשטרה בבת ים).

שוטרים בבת ים שפעלו לאכיפת הקורונה הופתעו למצוא בעל מספרה בבת ים, המעניק שירות ללקוחות ומסכן אותם שעה שמאובחן כחולה מאומת. השוטרים קנסו את בעל המספרה ב-5,000 שקל והוא חוייב לסגור את העסק, גם הלקוחות שקיבל נצפו כשהם ללא מסיכה.

במהלך סוף השבוע האחרון נמשכה הפעילות המשטרתית המוגברת לפיקוח ואכיפת התקנות ונרשמו ע״י השוטרים 4,836 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ, בהם: 4,419 דו״חות בגין אי עטית מסיכה, 160 דו״חות בגין הפרות חובת הבידוד וכן 220 דו"חות בגין הפרות של מפעילי מקום ציבורי או עסקי.

בתוך כך, בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-22,715 חייבי בידוד וחולים מאומתים השוהים בביתם. המשטרה קוראת לציבור כולו להישמע להנחיות, להקפיד על חבישת מסיכות פנים כנדרש במקומות סגורים ומוקדי התקהלות, להקפיד על חובת הבידוד וכן על כל ההגבלות השונות המתעדכנות מעת לעת. "רק יחד נוכל לנצח את הנגיף" מסרו במשטרה.