מגל נגד הורוביץ: "מעדיף בחירות חמישיות מאשר שתהיה שר החינוך"

יו"ר מרצ התייחס היום לתהליך הרכבת הממשלה ואמר כי: "אנחנו עושים כל מאמץ כדי להתקדם לכיוון הקמת הממשלה". במהלך השיחה התפתח עימות עם המראיין ינון מגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/21 15:05 יד בסיון התשפא

מגל נגד הורוביץ: "מעדיף בחירות חמישיות מאשר שתהיה שר החינוך"
ינון מגל, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

בצל הדיווחים על הניסיונות להתקדמות בהקמת ממשלת השינוי ולאחר ההודעה המשותפת של יש עתיד וישראל ביתנו לפיה המפלגות נמצאות לקראת חתימה על הסכם קואליציוני, התייחס הבוקר (ג') יו"ר מפלגת מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, לתהליך ואמר כי הם עושים כל מאמץ בכדי להקים ממשלה.

הרכבת הממשלה | יש עתיד וישראל ביתנו: "סוכמו כל הסעיפים בהסכם הקואליציוני"

בראיון ל-103fm טען: "אנחנו עושים כל מאמץ כדי להתקדם לכיוון הקמת הממשלה. אני מקווה שלפחות מבחינת מרצ אנחנו נצליח להגיע להסכמים בזמן הקרוב". האם יו"ר ימינה יצטרף גם הוא? על כך אמר הורוביץ: "אני לא יודע מה עם יהיה בנט".

בתגובה לשאלה האם בנט יצטרף לקואליציה המסתמנת, התייחס שוב: "זו החלטה שלו. אנחנו צריכים רוב בכנסת לצורך הקמת ממשלה ואני מקווה שכל מי שטובת המדינה לנגד עיניו יתגייס ויתמוך. אני מקווה שנגיע לזה, זה מה שאנחנו מנסים לקדם". 

במהלך הראיון פרץ עימות בין המראיין ינון מגל להורוביץ, כאשר מגל קבע כי "עדיף בחירות חמישיות מאשר שתהיה שר החינוך." הורוביץ בתגובה ענה: "תגיד את זה למובטלים שנגמר להם דמי האבטלה. אני חושב שבחירות חמישיות זה דבר חסר אחריות."