מלאכת הרכבת הממשלה | יש עתיד וכחול לבן: "הושגו הסכמות"

צוותי המשא ומתן של שתי המפלגות פרסמו הודעה לפיה נרשמה התקדמות משמעותית בניסיונות להקמת ממשלה. "הצוותים ימשיכו בשיחות מתוך מטרה משותפת להקמת ממשלת השינוי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/05/21 13:13 יג בסיון התשפא

מלאכת הרכבת הממשלה | יש עתיד וכחול לבן: "הושגו הסכמות"
גנץ ולפיד. בדרך להקמת ממשלה?, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

9 ימים לסיום המנדט. צוותי המו"מ של מפלגות יש עתיד וכחול לבן הודיעו היום (ב') כי בתום פגישתם הבוקר הושגה התקדמות משמעותית בניסיונות להרכבת הממשלה. עדיין לא ברור כיצד יצליח ח"כ יאיר לפיד במלאכה, שכן ימינה הודיעה כי ממשלת השינוי כבר לא באה בחשבון, ובתקווה חדשה נדמה כי כלום לא סגור.

בהודעה מטעם שתי המפלגות נכתב: "בתום פגישת צוותי המו״מ של שני הצדדים שהתקיימה הבוקר חלה התקדמות משמעותית והושגו הסכמות. הצוותים ימשיכו בשיחות מתוך מטרה משותפת להקמת ממשלת השינוי ומתוך מחויבותם של שר הביטחון בני גנץ ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד להשגת המטרה".

נזכיר כי לפני כשבוע וחצי, הגיב לפיד ליציאה של בנט מגוש השינוי-שמאל: "שמעתי את הודעתו של נפתלי בנט על כך שהוא אינו רואה התכנות לממשלת השינוי בנסיבות הנוכחיות. אני מבין את המצוקה, אבל הוא טועה. שינוי לא עושים כשנוח. מי שיחכה לרגע הנכון, יגלה שהוא לעולם לא יגיע".

לפיד הוסיף כי הוא ימשיך בניסיונותיו להקים ממשלה ולא יוותר: "אין לי שום כוונות לוותר. אני אמשיך להפוך כל אבן כדי להקים ממשלה בשבועות הקרובים. יש עוד 20 יום למנדט, במונחים פוליטיים זה נצח. נמשיך להיאבק ואם לא נצליח נלך לבחירות המיותרות והמסוכנות ביותר בתולדות המדינה וננצח בהן".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן