אריה קינג נגד הרב טאו: "אין מקום לפשרות"

סיעת מאוחדים של סגן ראש עיריית ירושלים, מגבה את החלטת הציונות הדתית ומחזקת את חברי הכנסת "העומדים בפני הפרצה בחומה שנפרצה באופן של שת"פ עם מפלגה תומכת טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/21 11:16 כא באייר התשפא

אריה קינג נגד הרב טאו: "אין מקום לפשרות"
אריה קינג, צילום: אליהו אליוביץ - ״אליוביץ תקשורת״

הלחץ הכבד מצד פוליטיקאים וגם מצד רבנים, לא משפיע על יו"ר הציונות הדתית, ונכון לבוקר זה (ב') ח"כ בצלאל סמוטריץ' ממשיך לשמור איתן על דעתו שלא לתמוך בממשלת ימין שתישען על מפלגת רע"מ. "אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית", אמר.

פרסום ראשון | מסתמן: רע"מ תתמוך בממשלה, סמוטריץ וסטרוק יתפטרו

סמוטריץ' מקבל היום חיזוק מסגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג: "אין מקום לפשרות בנושא שת"פ עם הטרור, ממש כפי שאין מקום להתפשר עם הרפורמים על עתידו וקדושתו של הכותל המערבי וכפי שאין מקום להתפשר עם אוייבי היהדות על הכשרות ועל הגיור", כתב קינג.

עוד הוא הוסיף: "סיעת מאוחדים בעיריית ירושלים מגבה את החלטת הציונות הדתית ומחזקת את חברי הכנסת העומדים בפני הפרצה בחומה שנפרצה באופן של שת"פ עם מפלגה תומכת טרור".

קינג גר בסמיכות לרב צבי טאו, ובדבריו הוא מתנגד למכתב אותו פרסם אמש הרב, בו קרא להקמת ממשלת ימין בהישענות על רע"מ. "ההסתמכות על שאינם יהודים להקמת ממשלה, גם ב'שב ואל תעשה', יש בה חילול השם גדול! אולם, ההסכמה לתת יד למזימות ההרסניות להן מצפים  אויבי ישראל, בביטול עניינה של מדינת ישראל כמדינה יהודית וכל הכרוך בזה היא חילול ד' נוראי. אדרבה, ההצלחה להעמיד ממשלה שתדאג לטובתם של ישראל, שתדאג לקודשי ישראל, היא הקידוש השם היותר גדול, ו"גדול הוא קידוש ד' מחילול השם".

לסיום כתב:  "על כן אני קורא, לכל מי שהדבר בידו, לפעול ככל יכולתו על מנת לתת את הכוח בידי ראש ממשלתנו בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה, לכנוס אליו את כל הכוחות אשר לב יהודי בקרבם ולהמשיך להנהיג את עם ישראל למען עמו ונחלתו".


(קמפיין חדש של הציונות הדתית נגד נתניהו והרצון להקים ממשלה בתמיכת רע"מ)