מאות הפגינו במחאה על ההפקרות בנגב

מאות מתושבי הנגב, הפגינו בצומת משאבים בדרום במחאה על אונס הילדה לפני כשבועיים על ידי פורצים מביר הדאג' ועל חוסר המשילות של המדינה באזור | המחאה צפויה להימשך בימים הקרובים במספר צמתים נוספים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/02/21 13:13 ז באדר התשפא

מאות הפגינו במחאה על ההפקרות בנגב
מוחים נגד אוזלת היד של המדינה, צילום: ענבל סיקורל

מאות מתושבי הנגב הפגינו היום (ו') בצומת משאבים בנגב, במחאה על אירוע האונס של הילדה בת ה-10 בביתה על ידי פורצים מהיישוב הבדואי ביר הדאג', ולאור חוסר המשילות, אי האכיפה ואוזלת היד הגוברת של המדינה כלפי הפשיעה הבדואית. 

הפקרות בנגב | תיעוד: מאבטחי השר מזהים פריצה לבית סמוך - ולא עושים דבר

במחאה שהתקיימה היום, השתתפו כ-400 מפגינים מכל רחבי הנגב, מבאר שבע ועומר ועד מרחבעם ודימונה, ונכחו מספר נציגים מביר הדאג' שיצאו כנגד התנהגותם של הפורצים שיצאו מהכפר הבדואי. במהלל המחאה ירדו המפגינים לכביש וחסמו אותו למשך מספר דקות. 

בקבוצות וואטספ שנפתחו בימים האחרונים וכוללות מאות מתושבי הנגב, בקריאה: "די להפקרות בנגב". בימים הקרובים צפויה המחאה להתרחב למספר רב של צמתים מרכזיים ברחבי הנגב, החל מצומת שוקת ועד צומת להבים ואפילו בית המשפט בבאר שבע, שם צפוי להתקיים הדיון בעניינו של אחד הפורצים מביר הדאג'. 

ההזמנה להפגנה

ההזמנה להפגנה צילום: יחצ

המפגינים ירדו לכביש

המפגינים ירדו לכבישצילום: ענבל סיקורל

מוחים נגד הממשלה

מוחים נגד הממשלהצילום: מאיה צ'רי

המפגינים חסמו את הכביש

המפגינים חסמו את הכבישצילום: מאיה צ'רי

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן