מרב מיכאלי זכתה בראשות מפלגת העבודה

מרב מיכאלי היא יו"ר מפלגת העבודה החדש. מיכאלי זכתה ב-77% מהקולות וגברה על שישה מועמדים לא מוכרים. כעת יש לה הרבה עבודה, על פי נתוני הסקרים מפלגתה לא עוברת את אחוז החסימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/21 19:25 יא בשבט התשפא

מרב מיכאלי זכתה בראשות מפלגת העבודה
מיכאלי, צילום: Miriam Alster/Flash90

מתפקדי מפלגת העבודה הצביעו היום (א') ובחרו את יו"ר המפלגה, בפעם המי יודע כמה בשנים האחרונות. לאחר פרישתו של עמיר פרץ, והמאבק של ח"כ מרב מיכאלי לקיום פריימריז, פסק לבסוף בית המשפט העליון כי יש לקיים פריימריז, זאת בניגוד להחלטת פרץ לבחור את היו"ר החדש בוועידת המפלגה. הערב, לאחר קצת יותר משמונה שעות מפתיחת הקלפיות בשעה 11:00, התקבלו התוצאות: מרב מיכאלי, שזכתה ב-77% מהקולות, היא יו"ר מפלגת העבודה. 

ששת המועמדים האחרים, היו לא כל כך מוכרים: אבי שקד, גיל ביילין, יצחק טיים, נאוה כץ, דוד לנדסמן ועופר סגמן. שר הכלכלה והיו"ר היוצא, עמיר פרץ, פרסם הודעה קצרה, ברך את מירב מיכאלי על בחירתה ואיחל לה בהצלחה.

כעת, למיכאלי יש עבודה רבה, שכן על פי כל הסקרים האחרונים, מפלגתה רואה את אחוז החסימה מלטה. ייתכן ונראה את מפלגת העבודה מתאחדת עם מפלגת הישראלים של רון חולדאי ממש בקרוב. על פי הדיווחים שהתקבלו במהלך היום, מיכאלי צפויה לחבור לחולדאי ולמפלגתו, ולקבל מקום ברביעייה הראשונה, כשמפלגת העבודה תשמור על עצמאותה בתוך הרשימה.

ראשי המפלגות הקטנות מגוש המרכז-שמאל מיהרו לברך את מיכאלי. חולדאי: "מרב היא מנהיגה חשובה. ניזום באופן מיידי שיח על בניית בית גדול לכל המרכז שמאל. נתאחד כדי לנצח את נתניהו ולהביא שינוי למדינת ישראל. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו וזה מה שנעשה".

עפר שלח, יו"ר מפלגת תנופה, מסר: "ברכות לחברתי מרב מיכאלי, שהלכה בדרך הישר וניצחה. עכשיו הזמן לפעול ולהתחבר מהר וללא היסוס". יו"ר תלם, בוגי יעלון: "ברכות ליו"ר החדשה של מפלגת העבודה, שהלכה בדרך הישר ונשארה נאמנה להבטחה שנתנה למצביעים, ולא נכנסה לממשלתו של הנאשם נתניהו. העם לא מפחדת מדרך ארוכה!"

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן