"אלפי חברים שנעלמים מספר הבוחרים זאת לא תקלה במערכת"

מרב מיכאלי טוענת לקראת סיומו של יום הצבעה בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה, כי ישנה תקלה מכוונת שהביאה להעלמתם של אלפי חברים מספר הבוחרים. "אל תתנו להם לגנוב את הבחירות, צאו להצביע, עמדו על זכותכם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/01/21 17:17 יא בשבט התשפא

"אלפי חברים שנעלמים מספר הבוחרים זאת לא תקלה במערכת"
מרב מיכאלי מצביעה, צילום: Miriam Alster/Flash90

הבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה לבחירות לכנסת ה-24, מספקות אחוזי הצבעה נמוכים מאוד. עד שעות אחר הצהריים נרשמו 15 אחוזי הצבעה בלבד והקלפיות תסגרנה בשעה 19:00. 

אהוד ברק מפתיע: "הייתי בוחר במרב מיכאלי"

אחת המתמודדות, ח"כ מרב מיכאלי, טוענת הערב (א') כי אלפי חברי מפלגת העבודה נעלמו מספר הבוחרים, ולא בטעות: "אלפי חברים שנעלמים מספר הבוחרים זאת לא תקלה במערכת, זה דיכוי הצבעה דמוקרטית. אל תתנו להם לגנוב את הבחירות, צאו להצביע, עמדו על זכותכם. בואו נחזיר את האמת לפוליטיקה.

המועמדים, מלבד מיכאלי, הם: אבי שקד, גיל ביילין, יצחק טיים, נאוה כץ, דוד לנדסמן ועופר סגמן. במערכת הפוליטית מעריכים כי כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון של מיכאלי בסיבוב הראשון תהיה חסרת תקדים. 

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, כתב בטוויטר כי לו היה מצביע בפריימריז, היה בוחר במיכאלי לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה. לדברי ברק, "אני הייתי בוחר במרב. היא חזקה, עקבית, עצמאית בעמדותיה וערכית. אחרי רכבת ההרים שהיא חוותה במפלגה, מגיע לה לעמוד בראש. מאחל הצלחה למפלגת העבודה. אני הייתי בוחר בה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן