מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אורית מרק מציינת 30 למותו של אחיה פדיה ואומרת לו תודה

בוחרת בחיים: אורית מרק מקפידה לעשות כל יום טקס קטן עם בנה כדי להודות על הטוב בחייה, עם ציון שלושים יום לאחיה הקטן שנהרג בקרבות בעזה, בחרה אורית להודות לו : "תודה שהיית אחי הקטן"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/11/23 18:57 יז בכסלו התשפד

אורית מרק מציינת 30 למותו של אחיה פדיה ואומרת לו תודה
אורית מרק אטינגר, צילום: נוה שלר

אורית מרק, אחותו של פדיה ובתו של מיכי הי"ד הפכה ממזמן לאישיות שמסמלת צמיחה מתוך השכול, היא עושה שיחות בכל רחבי הארץ, מתראיינת רבות לתקשורת ובשנה האחרונה אפילו הוציאה ספר על סיפורה האישי. מסורת קטנה שהיא מתחזקת ואותה היא משתפת עם עוקביה היא "רגע של תודה" להגיד כל יום תודה על משהו בחייה.

היום (ה') מציינים 30 יום למותו של פדיה, אחיה הקטן. אורית שיתפה את עוקביה באינסטגרם כי היא בוחרת להודות עליו: "עוד רגע השמש שוקעת ונגיעה לשלושים. דווקא היום אני רוצה להגיד תודה על פדושקה, אחי הקטן והאהוב. על זה שהוא היה חלק מהחיים שלי, שהוא היה אחי הקטן. עם כל הכאב שבאובדן היה לנו פדושקה אהוב".

אין אחד שיכול להישאר אדיש לסיפור המצמרר של משפחת מרק מעתניאל: ב2016 נרצח האב מיכי בפיגוע ירי בו נפצעה אנושות אשתו ושני ילדיהם שהיו איתם ברכב, כמה שנים אחר כך נהרג הבן הבכור שלומי בתאונת דרכים בעת שעבד במוסד ולפני חודש נהרג הבן הקטן, פדיה בקרבות בעזה.