"אנשים מיוחדים": כתב חדשות 12 שיתף תמונה עם המגישה - הגולשים התלהבו

את צמד העיתונאים אלמז מנגיסטו ותמיר סטיינמן אנחנו רגילים לראות על המסך בדמותם העיתונאית, אך לפעמים אפשר לקבל הצצה גם לחייהם האישיים. סטיינמן שיתף תמונה של השניים באולפן והגולשים לא הפסיקו לפרגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 23:23 יג באלול התשפג

"אנשים מיוחדים": כתב חדשות 12 שיתף תמונה עם המגישה - הגולשים התלהבו
אלמז מנגיסטו, צילום: ללא

את העיתונאים בערוצים הגדולים אנחנו מכירים דרך דמותם העיתונאית הנשקפת מהטלוויזיה, אך לפעמים דווקא בגלל הרשתות החברתיות, אפשר לקבל הצצה גם אל מעבר מה שמדור בטלוויזיה. כך למשל עם צמד כתבי "חדשות 12" תמיד סטיינמן ואלמז מנגיסטו. השניים העלו תמונה סתמית לרשתות אך הגושים הגיבו בחיבוק אוהב.

"אלופים והכי מקצועיים בתחומכם"

סטיינמן שיתף תמונה של השניים מאולפני החדשות בנווה אילן וכתב: "אלמז המתוקה". הגולשים חיזקו את דבריו והרעיפו הרבה אהבה על השניים: "שניכם - מהממים אלופים והכי מקצועיים בתחומכם" כתבה אחת הגולשות ואחרת הוסיפה: "אלמז לא רק מתוקה, היא מקצוענית, חכמה ועוד". במאות התגובות שקיבל סטיינמן על התמונה, רק בודדות בחרו להגיד משהו שלילי והרוב המוחלט פשוט פירגן לעבודה של השניים.

הכתב החדש לענייני השטחים

השבוע נודע כי כתב הערוץ אורי איזק מונה לתפקיד חדש בחדשות 12 - מעתה איזק ישמש ככתב לענייני השטחים בחברת החדשות, יסקר את ההתיישבות וישמש גם ככתב נוסף לענייני צבא לצידו של ניר דבורי, שישמש ראש הדסק לענייני צבא.