מגישת חדשות 12 משתפת: "הייתי בטוחה שאיבדנו אותה, אין ילדה"

בראיון לתכנית "אנשים" עם נסלי ברדה בקשת 12, מגישת החדשות יעל אודם נזכרה בחוויה המטלטלת שעברה בהריונה הרביעי, וברגעים הקשים בהם הייתה בטוחה שהיא הולכת לאבד את הילדה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/23 10:18 יא באלול התשפג

מגישת חדשות 12 משתפת: "הייתי בטוחה שאיבדנו אותה, אין ילדה"
יעל אודם, צילום: קשת 12

ליעל אודם, כתבת חדשות 12, ובן זוגה ים רגב, יש ארבע בנות משותפות. בראיון לתכנית "אנשים" בהנחיית נסלי ברדה היא סיפרה על החוויה המטלטלת שעברה בלידה הרביעית. אחת בלילה, בעודה בחודש השמיני להריונה, אודם התעוררה עם תחושת רטיבות. כמי שמכירה היטב ומקרוב סיפורי לידות, היא הייתה בטוחה שמדובר בירידת מים, אלא שלאחר שהדליקה את האור גילתה שהכל סביבה אדום.

"הייתי בטוחה שאיבדנו אותה, אין ילדה"

"את מתעוררת בתוך שלולית דם?" שאלה ברדה, ואודם השיבה, "כן, שזה פשוט נורא". העיתונאית הבינה מיד שמדובר בהיפרדות שיליה, תהליך שעברה אחת החברות הקרובות שלה, וביקשה להתקשר לאמבולנס מיד. "הייתי בטוחה שאיבדנו אותה, אין ילדה", היא נזכרה ברגעים הקשים, "וזה בסדר, אנחנו נהיה עם שלוש בנות, העיקר לא ללדת ילדה פגועה".

בכנות ובהרבה אומץ, אודם חשפה את התחושות הקשות שהרגישה אז: עדיף שהילדה תמות מאשר שהיא תהיה פגועה. בינה לבין עצמה, אודם ידעה כי תוכל לשאת את האובדן אך לא את ההתמודדות עם ילדה פגועה. בסופו של דבר ולהפתעתה הרבה, הלידה צלחה, והזוג זכה לנס ולבת רביעית בשם רובי.