בחדשות 12 החליטו: זה מי שיסקר את ההתיישבות

בשורה מרגשת זמן קצר לאחר החתונה: בחדשות 12 החליטו למנות את אורי איזק לתפקיד כתב לענייני השטחים, ויסקר את ההתיישבות לצד ענייני צבא במקביל לניר דבורי הוותיק

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 18:45 י באלול התשפג

בחדשות 12 החליטו: זה מי שיסקר את ההתיישבות
אורי איזק, צילום: עמיחי כהן-cc-by-sa ויקיפדיה

כתב חדשות 12 אורי איזק עבר שינויים מרגשים בחייו האישיים לאחרונה - כשנישא לבחירת ליבו, נוי בר לפני כשבוע וחצי. היום (א') נודע כי גם בחייו המקצועיים צפוי לו שינוי חיובי - והוא מונה לתפקיד חדש בחדשות 12 - מעתה איזק ישמש ככתב לענייני השטחים בחברת החדשות, יסקר את ההתיישבות וישמש גם ככתב נוסף לענייני צבא לצידו של ניר דבורי, שישמש ראש הדסק לענייני צבא.

החתונה המרגשת של איזק ונוי בר

כאמור, לפני פחות משבועיים איזק ובר נישאו בחתונה מרגשת בחוות רונית שעל הפקתה היה אמון עומר טובי, ואליה הגיעו כ- 500 מוזמנים. הרב שחיתן את הזוג המאושר הוא הרב דניאל (דני) איזק, תלמידם של הרב צבי יהודה והרב שפירא וראש ישיבת ההסדר בית אורות בהר הזיתים בירושלים. על המסיבה והריקודים, אחראים סקסופוניסט הג'אז דניאל זמיר והדי ג'יי איתי גאלו.

אורי איזק ונוי בר התחתנו

אורי איזק ונוי בר התחתנו, צילום: ללא

שעות ספורות לפני החתונה, החתן, אורי איזק, שגדל בבית דתי וחזר בשאלה בתקופת לימודיו בישיבה הגבוהה באילת, החליט נצל את הזמן לפני האירוע דווקא במקום הקדוש ביותר בארץ: הכותל המערבי. הכתב התפלל מתוך סידור, כשתפילין כרוכות על זרועותיו וראשו.