לכבוד הקיץ: המסר של אנה זק לבחורי הישיבה

הזמרת המצליחה שכבשה את הרדיו הישראלי בשנה האחרונה, העבירה מסר גם לבחורי הישיבות שאוהבים את המוסיקה שלה והעבירה מסר לקיץ: "חופשה בטוחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 09:01 כח בתמוז התשפג

לכבוד הקיץ: המסר של אנה זק לבחורי הישיבה
אנה זק, מסר לבני הישיבות, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אנה זק הפכה בשנה האחרונה לאחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל ושירה "לך לישון" כבש את הרדיו הישראלי כשהיא בעיקר אהובה על שכבת הגיל של הצעירים בישראל. אך לזק כך נראה, יש עוד קהלי מעריצים, גם כאלה שאינם צפויים, בני הישיבות למשל, או לפחות חלקם.

המסר לבחורי הישיבות

בסרטון שעלה לעמוד האינסטגרם "דוסלבס" המרכז אמירות ואירועים הקשורים לציבור החרדי והדתי, עלה סרטון בו נראית הזמרת כשהיא מאחלת "חופשה בטוחה" לבחורי הישיבות. "לכל בחורי הישיבות ששומעים את המוסיקה שלי, תודה רבה רבה. אני מאחלת לכם חופשה בטוחה וטובה ושולחת נשיקות, אוהבת המון".

כשהאקדמיה ללשון תרגמה את אנה זק

הזמרת שחררה השנה את השיר Hoodie יחד עם הזמר מרגי, כאשר השיר כולל בתוכו לא מעט מילים באנגלית, דבר נפוץ בז'אנר שירי הפופ בישראל. אבל עבור האקדמיה ללשון, זה היה יותר מידי ושם החליטו לתרגם את מילות השיר.

הפוסט המלא של האקדמיה:

בפוסט של האקדמיה באינסטגרם, הם פנו לאנה זק וכתבו: "תפני אל מרגי בעברית, הוא יבין את כוונתך ויגיע במהרה". עוד הוסיפו: "בזמן שאת מחכה ובזמן שאנחנו מפזמים את השיר החדש – נציע חלופות עבריות שיוכלו לשמש אותך בהמשך". וכך תרגמה האקדמיה כמה מהמילים שחוזרות על עצמן בשיר.