"לקחתי את זה מאנה זק": רוצים שיחת וידאו מנתניהו? זה מה שתצטרכו לעשות

נתניהו פרסם סרטון חדש רפרס לאנה זק ופרסם את מספר הטלפון שלו לציבור, "קיבלתי החלטה דרמטית חובקת עולם, למה שרק חלק מהאנשים יהיה להם את הטלפון שלי שלכולם יהיה", ומסביר איך תזכו ממנו לשיחת וידאו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 13:21 כה באב התשפב

"לקחתי את זה מאנה זק": רוצים שיחת וידאו מנתניהו? זה מה שתצטרכו לעשות
נתניהו והסמארטפון, צילום: דוברות הליכוד

עם צאתו ממשרד ראש הממשלה, התפנה ליו"ר האופוזיציה המכהן זמן פנוי. לאחר 12 שנות שלטון בהן לא אחז בסמארטפון משלו, התחדש בנימין נתניהו בטלפון נייד מתקדם. ונראה כי הוא מסתער על יתרונות המוצר החכם בכל הכח ומשלב בשימוש בו  גם טרדנים עדכניים.

נתניהו: "גיליתי עולם חדש אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים"

בסרטון ויראלי שפרסם ראש הממשלה לשעבר מספר נתניהו על העולם החדש שגילה מאז שהתחדש בטלפון חכם "אתה לא יודע כמה אתה צודק מאז שהתחדשתי עם טלפון גיליתי עולם חדש אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים"

(באדיבות דוברות הליכוד)

נתניהו המשיך וסיפר על החלטה שקיבל אחרי שראה כי הוא מקבל לא מעט שיחות מאנשים "קיבלתי החלטה דרמטית חובקת עולם, למה שרק חלק מהאנשים יהיה להם את הטלפון שלי שלכולם יהיה", ופרסם את המספר לא לפני שעשה רפרנס לשיר "מי זאת" של אנה זק ואמר "לקחתי את זה מאנה זק" ומיד לאחר מכן פרסם את המספר.

 "הטלפון הנייד של נתניהו לא מספיק לצלצל"

לבסוף הוסיף נתניהו כי מי שמעוניין בשיחת וידאו ממנו מוזמן לשלוח צילום מסך שהצטרף לערוץ הטלגרם שלו וכך יגביר את סיכוייו לשיחה כזאת "תצלצו אלי אוכל לדבר עם חלק מכם בשיחת וידאו יש לי טיפ עבורכם מי שרוצה להגדיל את הסיכוי לשיחת וידאו שישלח צילום מסך שנרשמתם לטלגרם שלי",  בדוברות הליכוד התייחסו למהלך של נתניהו וסיפרו כי מאז פורסם סרטון התקשרו כ 10,000 איש למספר שנתניהו פרסם ופרסמו סרטו בו נראה כי הטלפון של נתניהו לא מפסיק לצלצל.  

 (באדיבות הליכוד) 

"ביבי, לא ככה": כשבני גנץ הסביר לנתניהו איך משתמשים בסמארטפון 

כזכור, רגע אחרי שראש הממשלה לשעבר התחדש בטלפון חדש התפרסם תיעוד של העיתונאי עקיבא נוביק בו נראה שראש הממשלה לא ממש יודע להשתמש במכשיר החכם, שר הביטחון בני גנץ לא נותר אדיש לתיעוד המשעשע, והזדרז לפרסם הסבר למי שהיה הבוס שלו לשעבר, בסרטון שהעלה לחשבון הטיקטוק הפעל שלו, הסביר יו"ר כחול לבן כיצד מדפדפים בטלפון הנייד. "ביבי, לא ככה", הוא אמר והדגים תנועות ידיים רחבות בהגזמה, "ככה". 

@gantzbe מבוא בלימודי אייפון ???? #fyp #פוריו #ביבי #נתניהו #ישראל @Benjamin Netanyahu - נתניהו ♬ צליל מקורי - בני גנץ - Benny Gantz