מתחזק? בבית כנסת עם כיפה סרוגה וטלית: בנימין נתניהו כפי שלא ראיתם מעולם

ראש האופוזיציה ויושב ראש הליכוד במראה מפתיע: לקראת ראש השנה הוא צולם בבית כנסת, עם טלית וכיפה, כשהוא שר את ברכת מי שברך לחיילי צה"ל לצד החזן אוהד מושקוביץ ומקהלת כיפה לייב | צפו בסרטון

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/22 19:05 כו באלול התשפב

בבית כנסת עם כיפה סרוגה וטלית: בנימין נתניהו כפי שלא ראיתם מעולם
נתניהו עם כיפה וטלית, צילום: צילום מסך

צפו בסרטון:

מתחזק? בנימין נתניהו לא ידוע בתור אדם מאמין, אבל בסרטון חדש של הליכוד נראה נתניהו מצטלם בבית כנסת, כשהוא חבוש בכיפה סרוגה לבנה וטלית. בסרטון הוא נראה לצד החזן המוכר אוהד מושקוביץ ששר את ברכת 'מי שברך' לחיילי צבא הגנה לישראל.

לנתניהו ומושקוביץ הצטרפה להקת ליווי, 'כיפה לייב', שמלווה את השניים. חדי העין יבחינו כי מאחור עומד גם שמוליק סילמן, בעלה של עידית סילמן, ומי שסומן כאחד האנשים שהשפיעו על החלטתה לפרק את ממשלת השינוי. כזכור, רק בשבוע שעבר הודיע נתניהו על שיריונה במפלגת הליכוד.

נתניהו במאהל בדואי

רק לצרכי קמפיין? נתניהו במאהל בדואי

ראש הישיבה שתקף את נתניהו: "גדול מחטיאי הרבים"

כזכור, ביום שלישי האחרון פורסמו דברים של הרב בונים שרייבר, ראש ישיבת 'נתיב הדעת' ומראשי תנועת 'דגל התורה', בהם הוא תוקף בחריפות את נתניהו על רקע דעותיו ואמונתו הדתית. "צריכים לדעת את הידיעה הפשוטה, לא בתור קנאות וכדומה כלל וכלל אלא בתור מציאות אמיתית שאין ברורה הימנה. כאשר מדובר באחד מגדולי מחטיאי הרבים, שבמשך שנים בעמדו בראשות המדינה היה עוכר ישראל, עקר את התורה והוכיח שאין לו חלק באלוקי ישראל".

הרב הוסיף: "כראותינו בחינוך הילדים ושאר עניינים, צריכה להיות שנאה אדירה כלפיו שאינה ניתנת למדידה, וכיצד שייך להרגיש איזו שהיא הרגשה של חיבור מסויים כאילו יש משהו משותף בינו לבין שומרי התורה? השנאה כלפיו וכלפי הדומים לו צריכה להיות בלי יחס לשנאה שיש לנו כלפי זרע ישמעאל".