צפו יאיר שרקי מקבל פרגון מחבר כנסת בקואליציה: "עיתונאי אמיתי"

חבר הכנסת ויושב ראש ועדת הכלכלה מכחול לבן בפרגון לעיתונאי חדשות 12 לאחר שזה הציג נתונים התומכים במחאה שלו: "יישר כוח ליאיר שרקי, עיתונאי אמיתי שמדווח על הדברים כהוויתם ומציף את העוול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/22 12:44 יח בסיון התשפב

יאיר שרקי מקבל פרגון מחבר כנסת בקואליציה: "עיתונאי אמיתי"
יאיר שרקי, צילום: אליאור בן חיים

 

מיכאל ביטון מפרגן לעיתונאי הסרוג יאיר שרקי. בשבועות האחרונים מנהל ביטון, יושב ראש ועדת הכלכלה ותושב ירוחם, מאבק נגד שרת התחבורה והרפורמה שהיא מקדמת בתחבורה הציבורית. ביטון טוען כי הרפורמה מייקרת את מחירי הנסיעות וכי זהו עוול לתושבי הפריפריה.

"מאבק צודק מאין כמוהו"

במהלך משדר בערוץ 12 נתן שרקי כדוגמא את מאבקו של ביטון למאבק צודק וחשוב. "דוגמא מעולה שמונחת על השולחן זה הרפורמה בתחבורה הציבורית, המאבק של מיכאל ביטון הוא מאבק צודק מאין כמותו".

ביטון לא נשאר אדיש לדברים והחמיא בטוויטר: "יישר כוח ליאיר שרקי, עיתונאי אמיתי שמדווח על הדברים כהוויתם ומציף את העוול הגדול שיש ברפורמה בתח"צ כלפי השכבות המוחלשות בחברה. אין לי ספק שכל מי שילמד את המספרים ואת הבלוף שמאחורי הרפורמה יבחין מיד בעוול ובחוסר הצדק והתוחלת שיש ברפורמה זו".

צפו בדברים של שרקי:

כזכור, עם הכרזת המאבק שלו אמר ביטון: "יגידו עכשיו שזה פוליטי וזו רדיפה אישית, אבל בסוף באופקים, בבית שאן, בטבריה, מצפה רמון, קריית שמונה, שדרות – מחיר התחבורה הציבורית עלה ב-130%. שום דבר לא התייקר ככה. ואתם רוצים להסתיר את זה מעיני הציבור? חשבתם שזה יעבור בשקט? לא במשמרת שלנו".