מיכאל ביטון נגד מיכאלי: "פרסמה סיסמאות שקריות אבל האמת מנצחת"

ועדת הכלכלה התכנסה אחרי הפסקה בת כשבוע, בעקבות העיצומים של חבר הכנסת ויו"ר הוועדה נגד הרפורמה בתחבורה הציבורית. "משרד התחבורה גנב מאנשים עניים 200 מיליון שקל כדי לחלק אותם לאחרים", תקף ביטון את השרה מיכאלי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/05/22 10:54 א בסיון התשפב

מיכאל ביטון נגד מיכאלי: "פרסמה סיסמאות שקריות אבל האמת מנצחת"
מירב מיכאלי, סופגת אש מביטון, צילום: Avshalom sassoni/Flash90

שבוע אחרי שהודיע על הקפאת תמיכתו בקואליציה, יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון שנפגש אתמול עם ראש הממשלה נפתלי בנט ונעתר לבקשתו לחזור בו, כינס הבוקר (ג') את הוועדה והתייחס לפתרון המשבר מול שרת התחבורה מירב מיכאלי.

"ראש הממשלה אמר לי תמתין, תן לי שבועיים לבדוק ולטפל", סיפר חבר הכנסת ביטון בפתח הישיבה על פגישתו עם בנט. "גם שר האוצר אתמול ביקש ממני לחכות שבועיים. בתגובה לרצון הטוב וההקפאה של השבועיים יצאה שרת התחבורה בהודעה פוגענית אישית בסיסמאות שקריות. אנחנו לא חזקים בתקשורת ואין לנו כתבים שדוברים מטעמנו אבל האמת מנצחת את התקשורת", תקף יו"ר ועדת הכלכלה את השרה מיכאלי. 

"משרד התחבורה גנב מאנשים עניים 200 מיליון שקל כדי לחלק אותם לאחרים. משרד התחבורה גונב מהפריפריה כסף כדי להעביר אותם לאנשים חזקים. במרכז הארץ התחבורה הציבורית תוזל ב-9 אחוזים", המשיך ביטון וסיפר כי, "ביררתי איך נוצרה הרפורמה הזאת: באו לשרת התחבורה מהאוצר, ואמרו לה שצריך לייצב את התחבורה הציבורית. אבל ייעצו לה - תעשי סלט: תיקחי קצת מפה, קצת משם, תעשי רפורמה".

במהלך הפגישה שנערכה אתמול בין חבר הכנסת מיכאל ביטון לראש הממשלה וארכה מספר שעות, שמע בנט את הטענות שהעלה יו"ר ועדת הכלכלה על הרפורמה והחליט לקיים בשבועיים הקרובים למידה של הרפורמה וההשפעות שלה על השכבות החלשות בישראל. "בשבועיים הקרובים, ראש הממשלה יקיים שיח עם כלל הגורמים בקואליציה על מנת לפתור את המשבר", אמרו בסביבת בנט.