אחרי חנן בן ארי: עידן עמדי בפינוק לחיילים ובנות שירות

הזמר והיוצר המצליח פרסם הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו הטבה מיוחדת עבור חיילי צה"ל ומתנדבי השירות הלאומי שמעוניינים להגיע להופעות הקרובות שלו ברעננה ובאר שבע

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/22 09:14 ל בניסן התשפב

אחרי חנן בן ארי: עידן עמדי בפינוק לחיילים ובנות שירות
עידן עמדי , צילום: שלומי פינטו

לא שוכח מאין הוא בא: לכבוד יום העצמאות, הזמר והיוצר המצליח עידן עמדי מוקיר את עבודתם של כוחות הביטחון ומתנדבי השירות הלאומי ומעניק להם הנחה משמעותית לשתי ההופעות הקרובות שלו בבאר שבע ורעננה.

הבוקר (א') פרסם עמדי בחשבון האינסטגרם שלו כי 200 החיילים והמתנדבים הראשונים שירשמו באתר יוכלו ליהנות מהנחה משמעותית ולרכוש כרטיס מוזל ב-99 שקלים בלבד לאחת משתי ההופעות הקרובות שלו. הזמר יופיע ב 19.5 באמפי רעננה וב-2.6 באמפי פארק בבאר שבע.

כאב של לוחמים

עמדי, שפרץ לתודעה הציבורית לאחר שהגיע לגמר העונה השמינית של "כוכב נולד", הוציא לרדיו ב-2010 את השיר המצליח "כאב של לוחמים" המתאר את חוויותיו והתמודדויותיו כלוחם בחיל ההנדסה. עם השנים התרחק מעט עמדי מתדמית החייל הלוחם בעקבות השיר והוציא חומרים אחרים, אולם תמיד דאג להוקיר את כוחות הביטחון ולשמר את הקשר שלו עם הצבא, כולל שירות מילואים פעיל. עמדי גם שיחק מסתערב בעונות האחרונות של הסדרה המצליחה "פאודה" מסתערב שמצטרף לצוות הלוחמים. 

הבוקר, כאמור, מוסיף עמדי עוד חוליה בשרשרת הפרגונים והחיבוקים שלו לחיילי צה"ל ומתנדבי השירות הלאומי ומעניק להם הטבה. על מנת לקבל את ההטבה, יש להירשם באתר. כנסו לקישור ואולי תהיו בין 200 הראשונים שייהנו ממוסיקה טובה במחיר מוזל. 

המהלך הזה מצטרף לפרגון של הזמר חנן בן ארי, שלאחרונה הודיע גם הוא על על הופעת יום עצמאות מיוחדת לחיילים, בכרטיסים מוזלים במיוחד בשווי 50 שקלים בלבד. "יום העצמאות מתקרב, וחשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו", כתב, "אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11".