למען החיילים פעם שניה ברצף: חנן בן ארי מחלק כרטיסים להופעה כמעט בחינם

הזמר והיוצר הסרוג ממשיך את מה שהופך למסורת, וכמו בשנה שעברה יערוך חגיגת עצמאות לחיילי צה"ל בהאנגר 11 בתל אביב: "מי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/22 17:11 ה בניסן התשפב

פעם שניה ברצף: חנן בן ארי מחלק כרטיסים להופעה כמעט בחינם
חנן בן ארי למען החיילים, צילום: Yossi Aloni/Flash90

בתחילת השבוע היתה לזמר חנן בן ארי בשורה עבור זוגות מאורסים המתחתנים בקרוב, והיום (ד') בשורה מרגשת נוספת מכיוונו של הזמר הסרוג שסירב לערוך הופעת יום עצמאות: כרטיסים לחגיגת יום העצמאות עבור חיילי צה"ל במחיר רצפה של 50 שקלים.

"יום העצמאות מתקרב, וחשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו", כתב בן ארי בדף הפייסבוק שלו. "אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11". 

הלו"ז כבר מוכן: 22:00 דיג'יי אלי מתנה, 23:00 תחילת מופע חנן, 1:00 דיג'יי רז סימון. הכניסה בהצגת תעודת חוגר, ושימו לב: כל חייל וחיילת יוכלו להכניס איתם חבר אחד נוסף שאינו. 

בן ארי מרבה להוכיח את אהבתו למדינת ישראל ולעם ישראל. לפני מספר חודשים הגיע הזמר לטקס פרסי אקו"ם בכדי לגרוף שני פרסים יוקרתיים. הזמר עלה לבמה כדי לקבל את פרס מחבר השנה והשיר המושמע ביותר, כשבשורה הראשונה בקהל ישב הבמאי ההוליוודי המעוטר, קוונטין טרנטינו שנשוי לישראלית. בן ארי אמר: "יושב פה בשורה הראשונה בן אדם שזכה בפרס קצת יותר גדול, בפרס האוסקר, ולא הייתי מתחליף איתו לשניה. כי אין כבוד גדול יותר להיות יוצר בעברית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן