צופית גרנט במכתב מרגש לגרוש: "אברם אהוב ליבי"

השחקנית והמגישה צופית גרנט פרסמה מכתב מרגש לגרוש אברם גרנט לרגל יום השואה, "אהוב ליבי מהיום שאני מכירה אותך היום הוא היום המשמעותי ביותר עבורך בכל שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/22 10:07 כז בניסן התשפב

צופית גרנט במכתב מרגש לגרוש: "אברם אהוב ליבי"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

 

המגישה והשחקנית האהובה צופית גרנט מתייחסת בפוסט מרגש ליום השואה וכותבת לאהוב ליבה ובן הזוג הקודם שלה אברם גרנט שהוא בן לניצולי שואה ומכיר את הסיפורים הקשים מקרוב. "אולי זו הייתה העקשנות היחידה של אבא שלך, לא רוצה לחזור לשם ואל תאלצו אותי".

צופית גרנט באינסטגרם: "אברם אהוב ליבי"

בפוסט מיוחד שפרסמה באינסטגרם כתבה גרנט על יום השואה, "אברם אהוב ליבי מהיום שאני מכירה אותך היום הוא היום המשמעותי ביותר עבורך בכל שנה , יום השואה, אני זוכרת אותך בכל שנה מתעורר בבוקר והמשפט הראשון עוד לפני בוקר טוב זה ״צופי תקליטי לי הכל היום״

חשיבות הזיכרון של היום הזה כאילו סימן עבורך את הכרת הטוב שהייתה בך לאבא מאיר, האיש היקר שלא מש החיוך מפניו, האיש שלא רצה להביט לאחור ופניו היו נשואות אך ורק להווה ועתיד, ורק בטוב, ובאופטימיות וביכולת להכיל כל שיצטרך.

"אני אוהבת את אבא שלך ומרגישה אותו בליבי ואוהבת אותך"

"לאביך היה באופן טבעי מה שהאדם הדתי חולם להשיג בתפילותיו צניעות יתרה הסתפקות במועט ואם המשפט, "איזהו העשיר השמח בחלקו״ נכון , אז ללא ספק אבא מאיר הוא האיש העשיר בעולם, כך יצאה גם רותי וגם שושי צנועות, טובות לב, נדיבות ביותר ומלאות באהבה, כילדה שבאה מעולם של חוסר כל כך שמחתי להיות חלק ממשפחת גרנט , יום השואה מאז ומעולם כצופיה הקטנה הוא היום החשוב בשנה לדעתי, בשנים שאבא מאיר גר איתנו הייתי מתבוננת בו מן הצד ורואה אותו חומק מהיום הזה ולוקח לעצמו את הזכות לבחור יום אחד בשנה להיות אחר ממה שמצופה ממנו, ואולי זו הייתה העקשנות היחידה שלו, לא רוצה לחזור לשם ואל תאלצו אותי. אני אוהבת את אבא שלך ומרגישה אותו בליבי ואוהבת אותך ואת רותי ושושי אהבת אמת".