מה אמרה צופית גרנט לשולי רנד מתחת לחופה

תיעוד חדש מהחתונה של השחקנית והמגישה צופית גרנט והזמר שולי רנד חושף שצופית ענדה לשולי טבעת מתחת לחופה והוסיפה טקסט מרגש במיוחד: "אני מודה לך שבחרת בי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/22 21:06 כז בניסן התשפב

מה אמרה צופית גרנט לשולי רנד מתחת לחופה
צופית גרנט ושולי רנד , צילום: חברת  יוני צור הפקות שמתמחה בהפקות לציבור הדתי חרדי

החתונה המיוחדת בין השחקנית והמגישה האהובה צופית גרנט לזמר והיוצר שולי רנד היא ללא ספק האירוע הברנז'אי של השנה. תיעוד מיוחד של החתונה המרגשת חושף כי צופית ענדה טבעת לזמר שולי רנד והוסיפה טקסט שלא ישאיר אתכם אדישים.

צופית גרנט: "אני אוהבת אותך ואני מודה לך שבחרת בי"

רגע לפני שצופית גרנט ענדה טבעת על שולי רנד היא אמרה: "יש לי הרבה מה להגיד לך ועכשיו אני אומר את זה קבל עם ועדה, אני אוהבת אותך ואני מודה לך שבחרת בי, אהוב שלי הנפש התאומה שלי, מי היה מאמין שהרגע הזה יגיע".

צפו בקליפ החתונה המלא של שולי רנד וצופית גרנט

בראיון שהעניק בעבר לידיעות אחרונות, סיפר הזמר על תחילת הקשר בין השניים, שהגיע לאחר מערכת יחסים מורכבת אם אשתו הראשונה, מיכל רנד. הם נפגשו במקרה אצל אבי מזרחי, מומחה לטיפול קבוצתי. "ההיכרות הראשונית שלי ושל צופית הייתה לפני 30 שנה בקאמרי. היא הייתה שחקנית צעירה בהצגה ואני הייתי שחקן מסתורי, אניגמטי. בדיעבד, צופית מספרת שהיא הייתה מאוהבת בי. אבל היא לא אמרה לי מילה. אני לא ידעתי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן