צופית גרנט מגנה על שולי רנד: "אהוב שלי, מותר לך לחיות"

אשתו של שולי רנד מגנה על בעלה מפני אשתו הקודמת: " מותר לך לחיות, ראוי לך שתהנה, והרעש יחלוף. כולם יודעים כמה אתה אוהב וחרד לישראל שלך", כתבה בתגובה לדברים של מיכל רנד

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/22 10:10 כו בניסן התשפב

צופית גרנט מגנה על שולי רנד: "אהוב שלי, מותר לך לחיות"
שולי רנד וצופית גרנט בחתונה, צילום: באדיבות רשת 13

צופית גרנט ושולי רנד נישאו לפני כמה חודשים בחתונה שהפתיעה רבים, ועוררה בעיקר את זעמה של אחת: מיכל רנד, אשתו הראשונה של שולי רנד. היא טוענת נגד שולי טענות רבות וקשות, ולאחרונה הטיחה בו כי הוא אינו מתעניין בילדיו.

מיכל רנד: "שכחת שיש לך ילדים" | גרנט: "שולי אהוב שלי, מותר לך לחיות"

אשתו של רנד, צופית גרנט, יצאה להגנתו וכתבה באינסטגרם: "שולי אהוב שלי, מותר לך לחיות, ראוי לך שתהנה, והרעש יחלוף. כולם יודעים כמה אתה אוהב וחרד לישראל שלך, ואם לא היו הפרעות רעות הייתם שניכם במקום הראוי לכם כאב ובן".

בהתקפה נגדו כתבה מיכל: "הבן שלך כבר יומיים בבית חולים ואתה בכלל לא זוכר אותו. הולך נופש ומצטלם עם הבדיחה שלך. מה אדם נורמאלי עם שבעה ילדים יוצאי חלציו מתהדר בתמונות מנופש בזמן שבנו מאושפז? בזמן שילדיו שלו שכחו איך הוא נראה? מה? להכאיב להם בכוונה?".

"שכחת שיש לך ילדים. חג שמח לא התקשרת לברך אף אחד מהם. אתה כל כך חולה ששכחת אותם כליל ולדעתי זה אומר הכל עליך", הטיחה בו. לפני כמה ימים נחשף קליפ החתונה של רנד וגרנט לצלילי השיר "גיליתי מחדש" של שולי רנד.

צפו בקליפ החתונה המלא של שולי רנד וצופית גרנט