צופית גרנט נשברת: "העולם הזה מנוהל על ידי עבריינים"

המנחה ואשת הטלוויזיה צופית גרנט אמנם בעלת נסיון עשיר בכל הקשור לחוסן נפשי - נשברת. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם על המלחמה באירופה הוסיפה גרנט את דגל המדינה המופגזת וכתבה "אוקראינה הלב איתך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/22 14:01 כח באדר א'

צופית גרנט נשברת: "העולם הזה מנוהל על ידי עבריינים"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה, צופית גרנט, שנמצאת לאחרונה הרבה בכותרות, אם בגלל הנישואין המתוקשרים לזמר והיוצר שולי רנד, או בגלל הסדרה החדשה והנפיצה "ללא גבולות" שהעלתה לרשת 13 בשבועות האחרונים, נשברת .

גרנט, שלא היססה בחודש האחרון לצאת להגנתו של בעלה לשעבר אברהם גרנט, כאשר תחקיר שערך חיים אתגר חשף כי אברם גרנט ניצל לכאורה נשים צעירות שרחשו כלפיו הערכה רבה והיו זקוקות לעזרתו, יצאה להגנת בעלה לשעבר בפוסט באינסטגרם וכתבה: "אתה גאווה לאומית וגאווה משפחתית. היום זה היום שלהם. מחר האמת לאמיתה תצא. אני אוהבת אותך אברם".

צופית גרנט: נשבר הלב, העולם הזה מנוהל על ידי עבריינים

כעת, המלחמה שנערכת זה כבר היום השישי בין אוקראינה לרוסיה, לא מותירה את גרנט אדישה על אף הנסיון הלא מבוטל שלה בחוסן נפשי.

בסטורי שהעלתה לאינסטגרם הביעה גרנט את תמיכתה באוקראינה וכתבה "אוקראינה הלב איתך", בהמשך הסטורי כאבה גרנט את הניתוק בין מנהיגי העולם לאזרחים הפשוטים שקצו ממלחמות וכתבה "נשבר הלב... העולם הזה מנוהל על ידי עבריינים" .
 

צילום: צילומסך סטורי