צופית גרנט מפרגנת באינסטגרם: "זוג מנצח ושיר ענק"

עם מוסיקה ואהבה אי אפשר להתווכח, צופית גרנט, רעייתו של שולי רנד, ממשיכה לפזר מחמאות בכל הקשור לבן זוגה הטרי. אחרי שהוציא שיר משותף יחד עם עמיר בניון היא כתבה "שיר ענק" | האזינו לשיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/22 10:00 כב באדר א'

צופית גרנט מפרגנת באינסטגרם: "זוג מנצח ושיר ענק"
עמיר בניון ושולי רנד, צילום: צילומסך מתוך הקליפ

צופית גרנט, רעייתו הטרייה של שולי רנד, ממשיכה להפגין זוגיות מפרגנת ואוהבת עם היוצר והזמר, כאשר פירגנה לו באינסטגרם לרגל יציאת שירו המשותף עם עמיר בניון "כשאנחנו מנגנים", וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה "איזה זוג מנצח ושיר ענק". 

צילום: צילומסך אינסטגרם

האזינו לשיר המיוחד: "כשאנחנו מנגנים"

צופית כתבה בחשבון האינסטגרם שלה "איזה זוג מנצח ושיר ענק". 

כזכור, לפני כשלושה חודשים יצא הסינגל הראשון של הצמד רנד-בניון  -  "גיליתי מחדש", לאחר יציאת השיר סיפר רנד כי העבודה על האלבום ארכה 15 שנה, כעת מוציאים השניים סינגל-קליפ נוסף בשם "כשאנחנו מנגנים" והפעם בביצוע משותף של הצמד. המילים והלחן של עמיר בניון וההפקה המוזיקלית של שמוליק דניאל. 

שולי רנד חייב לעמיר בניון את תחילת הקריירה המוזיקלית שלו

מעטים יודעים זאת אבל שולי רנד חייב לעמיר בניון את תחילת הקריירה המוזיקלית שלו. שורשי האלבום הזה ניטעו לפני כמעט 15 שנה וכעת שולי רנד סוגר מעגל עם צאת האלבום החדש שבו הוא מבצע אסופת שירים שעמיר בניון כתב והלחין, בהגשה הייחודית לו.  

שולי רנד סיפר על השיר: "החוויה הכי גדולה בעבודה עם עמיר היא לפגוש את האהבה למוזיקה ואת האמונה בכוחה של המוזיקה לפעול טוב בעולם, להבהיר ולהפוך הכול. כשאנחנו מנגנים אז אלוקים איתנו. הפרויקט הזה התחיל במפגש מיוחד עם ניצוצות מיסטיים שהיה לי עם היוצר המופלא עמיר בניון. השירים חיכו בקרן זווית עד שברחמי השם עלינו נגאלו ובדרכם לאויר העולם".