צופית גרנט יוצאת להגנת אברם גרנט: "מחר האמת לאמיתה תצא"

לאחר שידור תחקיר "חשיפה" אודות הטרדות מיניות לכאורה של אברם גרנט, מאמן הכדורגל הוותיק, אישתו לשעבר צופית גרנט כתבה באינסטגרם: "אתה גאווה לאומית וגאווה משפחתית. היום זה היום שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/22 11:13 כט בשבט התשפב

צופית גרנט יוצאת להגנת אברם גרנט: "מחר האמת לאמיתה תצא"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

אברם גרנט הוא מאמן כדורגל ישראלי ותיק ומוערך, שבמסגרת עבודתו הגיע לגמר ליגת האלופות עם צ'לסי. גרנט משמש כיום כיועץ מקצועי בהתאחדות הכדורגל של איחוד האמירויות הערביות, וכן של משרד הספורט של בחריין.

בתחקיר ששודר אמש (א') בערוץ 12 הוצגו עדויות של נשים על כך שגרנט הטריד אותן מינית. רעייתו לשעבר של אברם, צופית גרנט, כתבה באינסטגרם: "אתה גאווה לאומית וגאווה משפחתית. היום זה היום שלהם. מחר האמת לאמיתה תצא. אני אוהבת אותך אברם".

גרנט

גרנט צילום: Abir Sultan/Flash90

במסגרת התחקיר הוצגו עדויות של כמה וכמה נשים, ביניהן עיתונאיות. לפי חיים אתגר, עורך התחקיר, התלונה האחרונה היא על מקרה שקרה רק לפני כשנה וחצי. אתגר כתב באינסטגרם לפני השידור: "התחקיר שישודר הערב בנוגע להתנהלותו של אברהם גרנט זה התחקיר המפרך והקשה ביותר שעבדתי עליו בשנים האחרונות. אישה אמיצה אחת החליטה לספר לי את הסיפור האישי שלה עם גרנט, והסיפור הזה לא היה עבורה זיכרון מאושר, וגם לא הייתה בו גאווה רבה. לאחר שהיא סיפרה על המפגש שלה עם גרנט, הסכר נפרץ".

"העדויות של הנשים סיפרו את אותו סיפור. סיפור על המאמן הכול יכול, המקושר, שבקלות יכול להזניק קריירה, על איך ידע להשתמש במעמדו מול נשים צעירות שרחשו כלפיו הערכה רבה והיו זקוקות לעזרתו אך ניצל זאת ופגע בהן. מאז החלו להגיע אליי ואל המערכת לחצים רבים מסביבתו, האשמות ואיומי תביעה אישיים", שיתף אתגר.

גרנט הגיב: "במשך כל שנות חיי האישיים והמקצועיים ראיתי לנגד עיניי מעל כל ההישגים וההצלחות חשיבות עליונה להישאר בן אדם לפעול ביושר ולתת כבוד לכל אישה ואיש באשר הם. אני איש של אנשים, איש של חברויות ולאורך השנים קיימתי קשרים עם נשים. בכל קשריי אלו השתדלתי מאוד לנהוג בכבוד ובחברות ומעולם לא התכוונתי לנהוג בחוסר הוגנות או לפגוע בצורה כלשהי באף אישה. מי שחשה אי נוחות או שנפגעה ממני, אני מצטער על כך ומתנצל מעומק ליבי".