זה נגמר: אבנר נתניהו והיועצת של עמיחי שיקלי נפרדו וביטלו את החתונה

אבנר נתניהו, בנו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ונוי בר, היועצת של חבר הכנסת עמיחי שיקלי היו צריכים להתחתן בעוד מספר חודשים אבל החליטו להיפרד ולבטל את האירוסין

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/22 09:00 ט באדר א'

זה נגמר: אבנר נתניהו והיועצת של עמיחי שיקלי נפרדו וביטלו את החתונה
אבנר נתניהו. שוב לבד, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

בשורה לא שמחה במשפחת נתניהו, אבנר נתניהו, בנו של יו"ר האופוזיציה היה בזוגיות ארוכה עם נוי בר שמשמשת כדוברת של חבר הכנסת עמיחי שיקלי. הזוגיות של השניים הגיע לשיא לפני מספר חודשים כאשר השניים הכריזו על אירוסין אבל נראה שחתונה כבר לא תקרה בין השניים.

על פי דיווחים הזוג המתוקשר החליט להיפרד ולבטל את החתונה. כל ההכנות לחתונה נעצרו והשניים כבר לא גרים יחד בדירה שחלקו בעיר הרצליה. השניים היו סך הכל בזוגיות כשלוש שנים אבל כעת הם שוב לבד.

אבנר נתניהו: "אשכרה זה קרה גם לי"

לאחרונה בתחקיר שפורסם באתר "כלכליסט", נכתב כי מאז נכנס לתפקידו המפכ"ל הקודם רוני אלשיך, השתמשה המשטרה באמצעים של השב"כ לטובת ריגול אחרי האזרחים ולהעתקת תכתובות מייל ממכשירי הטלפון שלהם, כל זה ללא פיקוח משפטי נדרש. בכלכליסט נחשפו שמות רבים שהיו תחת ריגול, ביניהם גם אבנר נתניהו בנו של ראש הממשלה לשעבר.

"אשכרה זה קרה גם לי. באמת שאני בהלם", כתב בתדהמה רבה נתניהו הבן. "מסתבר שאין שום חשיבות לשטויות האלה, 'כן מעורב בפוליטיקה, לא מעורב', וזה יקרה גם לכם".