אבנר נתניהו לועג לליברמן: "שיוסיפו גם את שושנה הכבשה"

בנו הצעיר של ראש הממשלה בהתבטאות חריגה בטוויטר בנושאים פוליטיים, ולגלג על היוזמה של ליברמן לאיחוד במפלגות המרכז: "די עם כל 'האיחודים' האלה, אין מאחוריהם כלום חוץ מכיסאולוגיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/20 09:14 א בטבת התשפא

אבנר נתניהו לועג לליברמן: "שיוסיפו גם את שושנה הכבשה"
אבנר נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

מקרב משפחתו הקרובה של ראש הממשלה נתניהו, אנחנו רגילים לציוצים העוקצניים והבוטים לעיתים של בנו יאיר, הפעיל מאוד בטוויטר ומרבה לתקוף באמצעותו את יריביו הפוליטיים של ראש הממשלה, את התקשורת ואת מערכת המשפט. בחודשים האחרונים הגיע גם אבנר, בנו הצעיר של ראש הממשלה, לרשת הטוויטר, אך החשבון שלו עוסק כמעט אך ורק בענייני כדורגל.

הבוקר (ד') יצא דווקא אבנר בהתבטאות חריגה בנושאים פוליטיים, כשלעג למכתבו של אביגדור ליברמן לראשי המפלגות השונות - נפתלי בנט, גדעון סער ויאיר לפיד - בו קרא להם להקים רשימה מאוחדת שתתמודד נגד נתניהו בבחירות.

"שיוסיפו גם את גנץ והורוביץ ובוגי ושושנה הכבשה ואז תהיה רוטציה של כל אחד לחצי שנה", לעג נתניהו הצעיר ליוזמת ליברמן. "די עם כל 'האיחודים' האלה, אין מאחוריהם כלום חוץ מכיסאולוגיה. כזאת בדיחה".


(אבנר נתניהו בפודקאסט של אתר 'וואלה')

כזכור, במכתב, שנחשף הבוקר ב'ידיעות אחרונות', פנה ליברמן אל יאיר לפיד, גדעון סער ונפתלי בנט, והציע להם להקים גוש ימין-ציוני-ליברלי. ליברמן ציין כי הוא מודע לפערים ולמחלוקות ביניהם, והציע כי יתאחדו סביב מספר עקרונות מרכזיים עליהם יש הסכמה רחבה, ויותירו את שאר המחלוקות בצד.

לדברי ליברמן, "הקמת קואליציה ציונית וליברלית היא צורך השעה, במיוחד נוכח שיתוף הפעולה ההולך ומתהדק בין בנימין נתניהו לבין נציגי התנועה האיסלאמית". כתב יו"ר ישראל ביתנו. "גוש כזה, אם יקום, יהיה אלטרנטיבה שלטונית אמיתית שתוכל להחליף את שלטון נתניהו, שרבים מאזרחי ישראל כל כך מצפים לה, והוא יוכל להוביל מהפכה שתזניק את מדינת ישראל להישגים ותשים אותה בשורה אחת עם המדינות המשגשגות בעולם".