ממשלת השינוי בתכניות: עינת שרוף מבטלת את השתתפותה באירוע הגיבוש לקואליציה

הזמרת, שנחשבת למקורבת ליאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד, פירסמה פוסט באינסטגרם בו כתבה: "החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/21 14:39 כא בחשון התשפב

ממשלת השינוי בתכניות: עינת שרוף מבטלת את השתתפותה באירוע הגיבוש לקואליציה
עינת שרוף, צילום: Moshe Shai/Flash90

יום הגיבוש לקואליציה, יום תמים לכאורה, לא יורד מהכותרות: לאחר ששינה מקום בעקבות ביקורת חברי הכנסת הדתיים והיעדרותם הצפויה של חברי רע"מ בעקבות יום הזיכרון לטבח בכפר קאסם - הזמרת עינת שרוף, שהוזמנה להופיע ביום הגיבוש, מבטלת את השתתפותה.

ביקורת כנגד השתתפות שרוף באירוע עלתה לאחר שנודע כי הזמרת מקורבת מאוד ליאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד, ואף תרמה למפלגה בעבר. במפלגה ניסו להדוף את הביקורת ומסרו כי "יש עתיד תכסה את ההוצאה הכספית של הופעת אדיר מילר, וימינה תממן את ההוצאה של עינת שרוף".

בפוסט שמפרסמת היום (ד') שרוף, היא כותבת כך: "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה". היא מוסיפה בקריצה כי היא מודיעה על ביטול השתתפותה למרות ש'פינטזה' על דואט בין איילת שקד ליאיר לפיד.

האירוע יתקיים חרף הקשיים ביום שישי הקרוב, באולמי 'האחוזה' במודיעין וללא חברי רע"מ. באירוע צפוי להופיע הקומיקאי אדיר מילר. בהזמנה שנשלחה נכתב כי לא תתאפשר כניסה של עוזרים והאירוע ייערך בהשתתפות ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת בלבד.