רפורמת הכשרות לא כשר ופתוח בשבת: המועדון שיארח את אירוע הגיבוש של בנט

לידיעת חברי הכנסת והשרים הדתיים בממשלת בנט-לפיד, אירוע הגיבוש שיערך ביום שישי הקרוב יהיה במועדון לא כשר | מועדון ה'גריי' ביהוד יארח את הבכירים | אדיר מילר יגיע כדי לאלתר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/10/21 15:29 יח בחשון התשפב

לא כשר ופתוח בשבת: המועדון שיארח את אירוע הגיבוש של בנט
ראשי סיעות הקואליציה, צילום: רענן כהן

כבר זמן רב שהקואליציה נמצאת בחוסר יציבות, התנגשויות בין מפלגת ימינה ורע"ם בנוגע להתיישבות, ויכוחים רבים על התקציב ועוד. ראש הממשלה נפתלי בנט ניסה להרגיע את האווירה בקואליציה ופונה לראשי המפלגות בחלק הסגור של ישיבת הממשלה היום (א') והזמין את חברי הקואליציה ליום גיבוש, אבל עם פרסום ההזמנה החגיגית מסתבר כי המקום שנבחר לא כ"כ מתאים לשומרי הכשרות בממשלה.

בהודעה החגיגית שנשלחה לחברי הקואליציה נכתב: "ביום שישי הקרוב: אירוע העוד רגע תקציב של הקואליציה, שרים, ח"כים בני ובנות זוגם מוזמנים, מרחיבים את הקואליציה באדיר מילר ועינת שרוף". בדיקה קצרה מעלה כי האירוע יתקיים במועדון שידוע כמקום לא כשר עם מנות חלביות לצד בשריות, כמו כן, המקום פתוח מדי שבת. מארגני האירוע מנסים להרגיע ואומרים כי הקייטרינג שיוגש לבכירים יהיה חיצוני.  

הבוקר פורסם כי בנט בישר לשרים שהוא ולפיד יוזמים יום גיבוש שיתקיים ביום שישי הקרוב, לכל חברי הקואליציה עם בני ובנות זוג. מסתמן שמי שיהיה אחראי על הביצוע האומנותי הם עינת שרוף ואדיר מילר, בקואליציה מקווים שהיום יצליח ליצור אחדות וגיבוש, אחרי שבוע עמוס בתקיפות הדדיות. 

עוד אמר בנט בישיבת הממשלה: "נחתנו לפני כמה שעות מסוצ'י שברוסיה ישר לשבוע מלא בהחלטות משמעותיות, משנות מציאות. הפגישה עם הנשיא פוטין הייתה טובה מאוד ומעמיקה מאוד. אני רוצה להודות מכאן לשר אלקין, האיש והשקית, על עבודה יוצאת דופן, גם בהכנה לפגישה וגם במהלכה". 

בנט אמר כי שוחח עם הנשיא הרוסי על המצב בסוריה: "במובן מסוים הרוסים הם שכנים שלנו מצפון, וחשוב שננהל את המצב העדין והמורכב שם באופן חלק, בלי תקלות. הגענו לסיכומים טובים ויציבים, ומצאתי אצל הנשיא פוטין אוזן קשבת לצרכי הביטחון של ישראל. שוחחנו גם על תכנית הגרעין האיראנית, שמצבה המתקדם מעורר דאגה אצל כולם", הוסיף.


(ישיבת הממשלה, הבוקר).