גיא נגד גיא גיא הוכמן יצא נגד מיה לנדסמן על שזכתה בפרס והשתיק את גיא פינס

"לא גאוה ישראלית": הקומיקאי גיא הוכמן התעצבן באינסטגרם על זכייתה של השחקנית מיה לנדסמן בפסטיבל קאן אחרי שהעלתה פוסט פרו פלסטיני. מי שהתעצבן על הביקורת היה דווקא גיא פינס

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 07/04/22 17:54 ו בניסן התשפב

גיא הוכמן יצא נגד מיה לנדסמן על שזכתה בפרס והשתיק את גיא פינס
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

בעקבות זכייתה של השחקנית מיה לנדסמן השבוע בפסטיבל הסרטים בקאן על תפקידה בסדרה "שעת אפס" העלה הקומיקאי גיא הוכמן פוסט לאינסטגרם בו הוא מצר על הזכייה. כזכור, במהלך מבצע שומר החומות החליפה לנדסמן את תמונת הפרופיל שלה בפייסבוק לתמונת תמיכה במאבק הפלשתיני על שייח׳ ג׳ארח.

הוכמן כתב בחשבון האינסטגרם שלו כי למרות שהיא שחקנית מעולה, אין פה גאווה ישראלית: "שחקנית מעולה. כיף לראות אותה. אבל אין פה גאווה ישראלית, אולי גאווה תלאביבית, אולי גאווה ברנז׳אית, בטח לא ישראלית. מה לעשות, צריך לקנות את הגאווה שלנו. ועדיף שזה יהיה בשקל. בהצלחה נשמה" בצירוץ תמונה של הפוסט המדובר על שייח ג'ראח.

מיה לנדסמן במעמד הזכייה

מיה לנדסמן במעמד הזכייה צילום: תאגיד השידור

מי שהתעצבן על ההכללה היא כתב הבידור גיא פינס, שהגיב על הפוסט: "אבל למה כדי להעביר מסר אתה צריך לדרוך על התל אביבים? ומאיפה באו התל אביבים לתל אביב?" הוכמן לא נשאר חייב והגיב, "גם אני תל אביבי. וכל חבריי תל אביבים. וזו קצת בועה. וזה בסדר. לדעתי, עם כל הכבוד לפרס, זה לא עונה להגדרה של גאווה ישראלית".

https://www.youtube.com/shorts/54BTbJjlct8

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן