"שעת אפס": דרמה חדשה עם מיה לנדסמן

סדרת דרמה חדשה של תאגיד השידור הציבורי מראה איך "פיצוץ" בין מורה בשיעור אזרחות הופך לכדור שלג שתוצאותיו הרסניות, ומעלה סוגיות נפיצות כמו גזענות וחופש הביטוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/21 11:30 כה בטבת התשפב

"שעת אפס": דרמה חדשה עם מיה לנדסמן
צילום: משה נחומוביץ'

סדרת דרמה חדשה של תאגיד השידור הציבורי מראה איך "פיצוץ" בין מורה (דורון בן דוד) ותלמידה (מיה לנדסמן) בשיעור אזרחות הופך לכדור שלג שתוצאותיו הרסניות, הן על עולמם האישי והן על המציאות הישראלית העכשווית והטעונה. 

בסדרה, שתשודר בכאן 11 בימי שני החל מה-10 בינואר, יהיו ששה פרקים וישתתפו בה השחקנים: מיה לנדסמן, דורון בן דוד, עלמה זק, עירית קפלן, דביר בנדק , לב לייב לוין, אמיר בנאי (בתפקיד דרמטי ראשון)  ורבים נוספים. דקלה קידר היא היוצרת והתסריטאית, והבמאי הוא איתן צור. 

עלמה זק

עלמה זק צילום: בועז יהונתן יעקב

"מעל לפני השטח זהו מאבק שהולך ומחריף בין מורה ותלמידה. גבר ואישה. צעירה ומבוגר. ימין ושמאל.  אבל  הבערה האמיתית מצויה בעולמם ובכאבם האישי של שני גיבורים – שבו אין כל גבורה", כך נמסר בהודעה מטעם התאגיד. "זהו סיפור על אנשים המתמודדים עם שאלות של כוח, מוסר ואהבה - במציאות הישראלית הטעונה בה סוגיות כמו גזענות, חופש הביטוי, וגבולות מחאה הן שאלות קיומיות והכל נפיץ". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן