גיא הוכמן מחלק כרטיסים בחינם לחיילים: "בואו ננצח אותם"

בעקבות גל הטרור שמשתולל ברחובות ישראל, הקומיקאי האהוב גיא הוכמן בצעד חסר תקדים מחלק לשוטרי מג"ב ולוחמים כרטיסים בחינם למוםע שלו בבאר שבע | "כל מי שקיבל כרטיס, לבוא עם נשק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 15:08 כח באדר ב'

גיא הוכמן מחלק כרטיסים בחינם לחיילים: "בואו ננצח אותם"
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

גל הטרור הנורא בו נהרגו 11 אזרחים תפס את הקומיקאי האהוב גיא הוכמן באמצע סיבוב הופעות מצליח, אבל הפיגועים שיבשו את התוכניות ולא מעט אזרחים דואגים ביטלו את הגעתם. בתגובה התגייס הוכמן להרמת המורל הלאומי והודיע כי הוא מחלק כרטיסים בחינם ללוחמי צה"ל.

גיא הוכמן: "מחלק כרטיסים ללוחמים"

הוכמן הודיע על התרומה בפייסבוק וכתב לאלפי העוקבים: "המון ביטולים למופע הערב בב״ש. מבין את הפחד. ולמי בכלל יש כוח לצחוק. אבל בואו ננצח אותם. מחלק 20 כרטיסים לשוטרים/מג״ב/לוחמי צה״ל שבמקרה לא בכוננות היום". הוכמן הוסיף בהומור, "כל מי שקיבל כרטיס, לבוא עם נשק".

אתמול התייחס הוכמן למותו של גיבור ישראל אמיר ח'ורי שנפל בקרב עם המחבל בבני הרק וכתב, "לפני שאתם זועקים "מוות לערבים", עצרו רגע. זהו השוטר רס"מ אמיר חורי ז"ל בן 32, שנהרג בקרב יריות עם המחבל הפלשתיני שרצח 5 אזרחים. אמיר הוא ערבי נוצרי, והוא גיבור שהקריב עצמו, מנע פיגוע גדול יותר, ושילם בחייו כדי לנטרל את המחבל בן הבליעל. יהי זכרו ברוך". הוכמן הוסיף וקרא להתחיל במבצע חומת מגן 2.

תיעוד הקרב בו נהרג אמיר חורי