צפו "פוטין, היר איי קאם" ; הגולשים הכריעו וגיא הוכמן טס לצלם סרטון באזור המסוכן

הקומיקאי הישראלי גיא הוכמן נחת הבוקר באוקראינה והחל לצלם סרטון באזור העימות המסוכן | הוכמן היה הנוסע היחיד בטיסה לאוקראינה, "מרגיש כמו סמיון לבייב" | איך אשתו הגיבה לטיסה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 11:27 יד באדר א'

"פוטין, היר איי קאם" ; הגולשים הכריעו וגיא הוכמן טס לצלם סרטון באזור המסוכן
הוכמן באוקראינה, צילום: ללא

אחרי שאתגר את עוקביו וטס לצלם את ארמון ארדואן בטורקיה, הקומיקאי גיא הוכמן עושה זאת שוב וטס היום (ג') לאוקראינה. הבוקר הוא טס לקייב כשהוא הנוסע היחידי במטוס במטרה להצטלם עם חיילי צבא אוקראינה והאזרחים. הוכמן כבר נחת בקייב והתחיל לעבוד על סרטון מיוחד מאזור המלחמה.

"פוטין, היר איי קאם" 

רק אתמול יצא הוכמן בהודעה לעוקבים הרבים שיש טיסה בקרוב, בפוסט שכתב הקומיקאי באינסטגרם אתגר הוכמן את עוקביו והציע "אם יש פה 50 אלף לייקים אני טס לאוקראינה לצלם סרטון שלי מול הצבא של פוטין". מהר מהצפוי האתגר הושלם והוכמן כבר באוקראינה. אביה הוכמן, אשתו של גיא, הגיבה לטיסה המסוכנת וכתבה: "מחפשת בעל חדש, פרטים בפרטי".

באתגר הקודם ענה הוכמן: "אני מתחיל לארוז"

לאחרונה עלה הוכמן לכותרות בזמן התקופה המתוחה עם טורקיה, סביב סערת בני הזוג אוקנין שהצטלמו מחוץ לארמונו של ארדואן ונעצרו על לא עוול בכפם. הוכמן שזיהה את הפוטנציאל, אתגר את עוקביו שאם יגיע לעשרת אלפים לייקים, הוא יסתכן ויטוס לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן. הגולשים אהבו והגיעו ליעד,  והוכמן כתב: "אני מתחיל לארוז". בסופו של דבר הוא חזר בשלום לישראל.

לא תמיד ביקוריו הקודמים של הוכמן עלו יפה, כזכור, בעבר הותקף הוכמן במהלך צילום סרטונים ואף נעצר בדובאי.

צפו בהסבר של הוכמן על הסיבה שעצרו אותו בדובאי