8 מצרכים שאתם חייבים שיהיו לכם תמיד במטבח

כשאנחנו עושים קניות אנחנו נוטים להתפזר ולהעמיס על העגלה, אבל מכל המצרכים בסופר יש שמונה שאתם חייבים שיהיו לכם במטבח בכל רגע נתון - ויסגרו לכם פינה תמיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 11:27 כ באייר התשפג

8 מצרכים שאתם חייבים שיהיו לכם תמיד במטבח
צילום: shutterstock

בין אם אתם בעלי משפחה ובין אם חיים בדירת רווקים, לכל אחד קורה לפעמים שהוא נתקע בלי מצרך מסויים או בלי ארוחת ערב בכלל. סידרנו לכם רשימה של 8 מצרכים שאתם חייבים שיהיו במטבח שלכם בכל רגע נתון, ויוכלו לסגור לכם פינה ולהציל לכם את הארוחה.

1. בצל

אין כמעט מתכון שבו בצל לא ישמש אתכם וישדרג את הארוחה - פתיתים, סלט, מרק, אתם תמיד חייבים שיהיה לכם בצל מוכן לשימוש במטבח.

2. רוטב סויה/טריאקי

הפיתרון המושלם לכל אלתור, הוא רוטב מתקתק. אם אין לכם ארוחה מוכנה, תדחפו את כל מה שיש לכם - ירקות, נקנקיות, שעועית, אורז - לתוך מחבת אחת, ותקפיצו. הרוטב שתוסיפו יהפוך את הכל לארוחה אחת טעימה.

צילום: shutterstock

3. תפוחי אדמה

יש הרבה ירקות שכדאי שיהיו לכם בבית, אבל תפוחי אדמה הם המצרך השימושי ביותר עבורכם. יש כל כך הרבה ארוחות שונות ומגוונות שתוכלו להכין מהם: פירה, צ'יפס, פוטטוס ועוד, ואף פעם לא יימאס.

4. רסק עגבניות

גם רסק עגבניות, כמו רוטב סויה, יכול לשמש אתכם כמעט בכל ארוחה, ואתם חייבים שיהיה לכם אותו זמין תמיד. הוא ישמש אתכם לרוטב לפסטה, לדגים, אפילו לשעועית, ולא כדאי שתתקעו בלעדיו.

צילום: shutterstock

5. ביצים

ביצים זה מצרך מתבקש, אבל לפעמים החשיבות שלו לא ברורה מספיק. ביצה יכולה לסדר ברגע ארוחת בוקר או ערב קלילה, עם חביתה, ביצה קשה או סלט ביצים, וכדאי שתמיד יהיו לכם ביצים מוכנות במקרר. חוץ מזה, הן כמעט ולא מתקלקלות.

6. קפואים

גם אם אתם אנשים שמקפידים לאכול בריא, אתם חייבים שתהיה לכם תכנית גיבוי. בכל זמן נתון, חייבת להיות לכם במקפיא לפחות חבילה אחת של אוכל קפוא שקונים בסופר ומחממים במיקרו. זה יכול להיות שניצל תירס, פיצה קפואה, או כל דבר לא בריא אחר שיציל אתכם במשבר.

צילום: shutterstock

7. טחינה

זה לא מצרך שגרתי לגמרי, אבל יכול בהחלט לשדרג לכם את החיים. טחינה יכולה להישמר לאורך זמן, ולהוות פיתרון רטוב לכל מאכל יבש. הכנתם סלט וחסר לו רוטב? טחינה. תפוחי אדמה יבשים מדי? טחינה בצד. מתאים תמיד.

8. פיתות

הכי קלאסי, הכי פשוט, והכי חשוב. כשאתם ממהרים לעבודה, כשבא לכם להכין "פיצה פיתה" מהירה, וכשכל מה שחסר לכם זה סנדוויץ' - כדאי שתמיד יהיו לכם פיתות בבית.