8 מאכלים שכף אחת של מיונז יכולה לשדרג אותם פלאים

למיונז יש יכולת להפוך מאכלים רבים לקריספיים יותר, מרעננים יותר ובעיקר טעימים יותר. אספנו בשבילכם 8 מאכלים שאם תוסיפו להם כף אחת של מיונז הם יוקפצו בכמה רמות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/05/23 13:42 י באייר התשפג

8 מאכלים שכף אחת של מיונז יכולה לשדרג אותם פלאים
צילום: shutterstock

המיונז הוא רוטב סמיך המורכב בעיקר משמן צמחי ומחלמוני ביצה. למרות שמופק ברובו מחומרים טבעיים, למיונז טעמים מיוחדים משלו. אם גם אתם לא יכולים לראות את הצ'יפס שלכם בלי מיונז בצד, לא תאמינו בכמה מאכלים נוספים תוכלו לשלב את הרוטב המדהים הזה ולשדרג אותם ברגע.

1. סלט 

כבר ידוע שהדבר הכי חשוב בסלט, הרבה יותר מהירקות המרכיבים אותו, הוא הרוטב. יש הרבה סוגי רטבים שתוכלו להכין, אבל כדאי שתדעו שכף אחת של מיונז יכולה לשדרג את הסלט שלכם ברגע ולהפוך אותו להרבה יותר עסיסי, טעים ורענן.

צילום: shutterstock

 2. פוטטוס

בכל פעם שאני מכינה את תפוחי האדמה האלה שואלים אותי מה המרכיב הסודי שלי, והנה אני חושפת אותו: מיונז. כשאתם מתבלים את תפוחי האדמה שלכם הוסיפו כף אחת של מיונז וערבבו היטב. הכניסו לתנור על 200 מעלות ותקבלו פוטטוס קריספיים וממכרים.

צילום: shutterstock

3. עוף במיונז

ממש כמו בתפוחי האדמה, גם כאן המיונז יכול להפוך את העוף לקריספי הרבה יותר. לפני שאתם מכניסים אותו לתנור, משחו את העופות במיונז בנדיבות. הוא יעניק לעוף שלכם ציפוי משגע וצבע מדהים.

צילום: shutterstock

4. קציצות 

בדרך כלל, כדי לאחד את תערובת הקציצות שלנו אנחנו מוסיפים להם ביצים. כף אחת של מיונז יכולה להיות תחליף מעולה וטעים יותר, שיאחה את הקציצות ויוסיף להם טעמים מיוחדים.

צילום: shutterstock

5. בלילה לשניצל

גם כאן מדובר בסוד שלא רבים יודעים, ויכול להפוך שניצל רגיל לשניצל מדהים. הוסיפו לבלילת הביצים כף אחת של מיונז וערבבו היטב, טבלו את חזה העוף טוב טוב וטגנו עם פירורי לחם. השניצל יצא הרבה יותר קריספי וטעים.

צילום: shutterstock

6. כרובית

אם אתם אוהבים כרובית בתנור, למה שלא תשדרגו אותה? כל מה שאתם צריכים זה למרוח מיונז על כרובית ולהכניס לתנור לחום גבוה. היא תצא קריספית וטעימה כל כך שאפילו הילדים יטרפו.

צילום: shutterstock

7. טוסט

לזה בטח לא ציפיתם, אבל אין לכם מושג כמה זה משדרג: אחרי שסיימתם להרכיב את טוסט החלומות ורגע לפני שאתם מכניסים אותו לטוסטר, מרחו שכבה דקה במיוחד של מיונז על הלחם. המיונז יוסיף לטוסט שלכם קריספיות מדהימה וישדרג אותו בכמה רמות.

צילום: shutterstock

 8. פשטידה

בכל הנוגע לפשטידה אנחנו לא ממליצים לחרוג מהמתכון, אך כף אחת של מיונז שתוסיפו לכל המרכיבים יכולה לשדרג גם את הטעם וגם את המרקם של הפשטידה שהכנתם לסעודה השלישית.

צילום: shutterstock