מתכוננים לחג המותג האיטלקי שמציע לראשונה לזניה כשרה לפסח

לקראת חג החירות מומלץ להתייחס לתפריט המאתגר של החג ולזכור שלמרות הפרידה מהחמץ יש עוד עולם שלם של אפשרויות: הכירו את הלזניה הכשרה לפסח שעשויה מתערובת ייחודית   

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/03/22 14:30 יט באדר ב'

המותג האיטלקי שמציע לראשונה לזניה כשרה לפסח
צילום: יחצ ברילה

ימי הפורים כבר חלפו והגיע זמנו של חג האביב. אחרי שגילינו איך אפשר לנקות את הבית באמצעות חומרים טבעיים, רצוי להתייחס לתפריט, שהוא המאתגר ביותר מבין חגי ישראל. מותג הפסטה ברילה, משיק לראשונה בישראל לזניה כשרה לפסח וללא גלוטן, שמצטרפת לסדרת מוצרים כשרה לפסח שהשיק המותג בפסח שעבר: ספגטי, פוזילי ופנה.   

הלזניה, וסדרת ברילה לפסח, עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). סדרת המוצרים מצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול. הלזני מגיעה בכשרות של בד"ץ מנצ'סטר.

סדרת המוצרים הכשרים לפסח

1. הסדרה כוללת לזניה כשרה לפסח 250 גרם: הלזניה החגיגית אידיאלית לארוחת החג אך גם לחול המועד, ללא צורך בבישול מקדים, בדיוק כמו לזניה רגילה.

2. ספגטי כשר לפסח 400 גרם: לא עבה ולא דק מדי, מושלם לכל מנה, לחובבי האוכל האיטלקי יכול להיות ההברקה לארוחת חג, במיוחד במנות מודרניות עם רטבים מפתיעים.

3. פוזילי כשר לפסח 400 גרם: צורת הבורג מאפשרת לכל רוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף מכל הכיוונים. מומלץ להעשיר את שולחן החג עם פוזילי בתוך סלט.

4. פנה כשר לפסח: מושלם לרטבים עשירים של ירקות ובשר. הרוטב נכנס לתוך החלל וגם נתפס על שטח הפנים המחוספס.

צילום: יחצ ברילה