לראשונה בישראל: ספגטי, פוזילי ופנה כשרים לפסח

מתגעגעים לפסטה בפסח? ברילה, מותג הפסטה האיטלקי, משיק לראשונה בישראל סדרת מוצרים כשרה לפסח הכוללת: ספגטי, פוזילי ופנה. שיהיה בתיאבון

חדשות כיפה מערכת חדשות כיפה 01/03/21 11:11 יז באדר התשפא

לראשונה בישראל: ספגטי, פוזילי ופנה כשרים לפסח
פסטה פנה ברוטב פסטו תרד ושמנת, צילום: אנטולי מיכאל

ברילה  - ענקית הפסטה האיטלקית תשווק מהדורה מוגבלת של פסטה כשרה לפסח, עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). הסדרה מצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, בדומה לכל המוצרים מבית ברילה, המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.

הסדרה כוללת:

ספגטי כשר לפסח, לא עבה ולא דק מידי, מושלם לכל מנה, לחובבי האוכל האיטלקי זו יכולה להיות ההברקה שלכם לארוחת חג, במיוחד במנות מודרניות עם רטבים מפתיעים. (תכולה: 400 גרם)

פסטה ספגטי

פסטה ספגטיצילום: אסף לוי

פוזילי כשר לפסח: צורת הבורג, מאפשרת לכל רוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף מכל הכיוונים. מומלץ להעשיר את שולחן החג עם פוזילי בתוך סלט. (תכולה: 400 גרם)

פסטה פוזילי

פסטה פוזיליצילום: אסף לוי

פנה כשר לפסח: מושלם לרטבים עשירים של ירקות ובשר. הרוטב נכנס לתוך החלל וגם נתפס על שטח הפנים המחוספס. (תכולה: 400 גרם)

פסטה פנה

פסטה פנהצילום: אסף לוי

טיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת, ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים את הבישול בתוך הרוטב.

כשרות: בד"ץ מנצ'סטר לאוכלי קטניות

 

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן