-
תערוכה באו"ם לציון היום הבינלאומי לזכר קורבנות טרור: ללא אזכור קורבנות ישראלים
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן חושף כי בתערוכה מיוחדת שתתקיים באו"ם לציון היום הבינלאומי לזכר קורבנות הטרור, לא יוזכרו נפגעי טבח השבעה באוקטובר או כל פיגוע אחר בישראל. מי כן יוזכר: פלסטינית שנפצעה בפיגוע טרור בניו זילנד
חדשות כיפה
20/08/24 18:03
-
אלול- חודש הצביעות?!
שלום! רציתי לדעת אם יש עניין באמירת הסליחות שאנחנו אומרים כל החודש עד יוה"כ, כשבסליחות עצמם מתחרטים על חטאים ותכל'ס מיד אחרי שיוצאים חוזרים בדיוק על אותם חטאים שהצטערנו עליהם לפני רגע? כמובן שתמיד משתדלים ושואפים להתקדם אבל השאלה שלי אם זוהי לא צביעות שלא מיישמים את החרטה למרות שזוהי המטרה והכוונה כלומר מצד אחד מתחרטים אבל מהצד השני ממשיכים לחזור על אותם חטאים מתוך הרגל ? תודה רבה רבה!!
חברים מקשיבים
26/08/10 16:42
-
צביעות?
שלום רב ותודה על הזמן וההשקעה. בתור בוגרת אולפנה, מדריכה ובוגרת תנועת בנ"ע, יש עניין שמאוד מפריע לי במגזר שלנו. אנחנו כ"כ מחנכים לקבלת השונה וחוטאים בזה בצורה הכי בוטה שיש. האם בינינו אין הבדל ביחס לספרדים-אשכנזים, אתיופים- רוסים? האם אנחנו מקבלים מישהו שחושב קצת שונה מאיתנו? בכל נושא שבעולם!!! מקבלים באמת.. לא סתם.. אני כותבת את זה מתוך כאב גדול ועצום! מקווה לאיזושהי תגובה..
הרב שלמה בן אליהו
12/05/08 15:36
-
צבוע או אידאליסט
לכבוד כל מן דבעי.. ידועה אמרתו של רבן גמליאל: ''כל מי שאין תוכו כברו אל יכנס לבית המדרש'', ובכן אין תוכי כברי בכלל. מצד אחד, <הצד החיצוני>, אני אידאליאסט ברמות מטורפות, הייתי מדריך שנתיים, אני מתנדב בכל דבר אפשרי, לומד דף יומי, שלוש תפילות, אנשים באמת תופסים ממני בחור רציני, כמעט בכל תחום אפשרי. מצד שני, אחת לתקופה מסוימת, כשאני נמצא לבד בחדר אני נכשל בעוון החמור של שז''ל ואתרי תועבה. כל פעם אני מבטיח לעצמי שזו הפעם האחרונה, ובכל זאת, לפני שאני מבצע את העבירה אני מודע ב100% למה שאני הולך לעשות- ובכל זאת- אני עושה את זה. אז מה אני בעצם? כל האידאליזם שלי זה סתם נאד נפוח?! אני עושה את זה רק לשם הסיפוק של התשבחות שאני מקבל אחרי זה? (כמו הגאוותן שמשפיל עצמו כדי שישבחוהו שהוא עניו במסילת ישרים). אם אנשים היו יודעים באמת מה אני עושה, כל המחשבה שלהם עליי הייתה משתנה ב180 מעלות. אני רמאי, שקרן, צבוע. אז מה אני בעצם? בתקופתו של רבן גמליאל היה נבצר ממני להיכנס לבית המדרש. אז אולי אני לא באמת אותו אידאליסט אלא סתם נאד נפוח.
צוות ישיבת הר עציון
07/03/07 23:55