חיים בסרט: הסרטים שיעזרו לכם לעבור את ימי הקורונה עם חיוך

מחפשים מה לראות? איך להפיג את הזמן עם חיוך? רשימת סרטים מומלצים בלי אך מילה על אסונות או מגפות. צפיה מהנה

חדשות כיפה ציפי קלר 02/04/20 22:07 ח בניסן התשפ

חיים בסרט: הסרטים שיעזרו לכם לעבור את ימי הקורונה עם חיוך
אילוסטרציה. צופים באולם קולנוע, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

כולנו בבידוד חברתי כעת ועולם הקולנוע מהווה עבורנו אפשרות בריחה למרחבי זמן ומקום אחרים בצורה אפשרית ונעימה . אז אם נדמה לנו שאנו כבר יודעים מהו בידוד כדאי לצפות ב 'להתחיל מחדש'. רובינזון קרוזו מודרני שנקלע לאי בודד ומוצא שם חבר מפתיע ואת...עצמו. התובנות והתהליך שהגיבור עובר בסרט יעזרו לנו לעבור את הבידוד בצורה טובה יותר.

הבידוד החברתי יוצר הרגשה שונה של זמן ונדמה כי כל יום דומה לקודמו ותחושה חזקה של זמן שעומד מלכת אופפת אותנו. הסרט 'לקום אתמול בבוקר' יעזור לנו להבין שרק כאשר נלמד היכן טעינו  התחושה הזו תשתנה והזמן ימשיך לזרום קדימה בעוז.

'חנות הספרים' יכולה לעזור לנו לבידוד מהיבטים אחרים במיוחד לאלו מבינכם שאוהבים מבטא בריטי משובח.

המשפחה היא העוגן שלנו כעת ולפי הוראות משרד הבריאות הכוונה היא כמובן למשפחה הגרעינית בלבד. סרטים רבים נוצרו סביב הנושא האנושי הזה. הסרט 'פלא' הוא אחד מהסרטים המדגישים בצורה חזקה את יכולת המשפחה הגרעינית ליצור עולם מופלא עבור הילדים ויכול לתת לנו כוחות לחיבור שלנו עם משפחתנו. 

סרט נוסף שעוסק בכוחה של המשפחה הוא הפקה חדשה לסרט נשים קטנות הידוע והאהוב. סרט זה מיועד גם לכל אלו שקראו את הספר וראו את כל ההפקות הקודמות . הסרט ערוך בצורה המעבירה אותנו בין זמנים שונים בספורה של המשפחה  באופן המתאים לרוח התקופה שבה אנו חיים ללא הסטה חדה מדי מהסיפור המקורי ומעמיקה את החוויה המשפחתי המיוחדת של משפחת מארץ'.

מוזיאונים הם מחוץ לתחום כעת וכל מוזיאון מנסה לאפשר לכם ביקורים וירטואליים. חוויה קרובה לזה אפשר לחוות בביקור מוזיאלי  קצת אחר.  צפייה בסרט 'לאהוב את וינסט' מאפשרת לנו כניסה ציורית לתוך ציוריו של ואן גוך כדי להבין את ספור חייו. 

ואי אפשר מבלי להתייחס למבוגרים והקשישים שבמשפחה.

המבוגרים בשנים האחרונות מככבים בקולנוע בהסתכלות מעמיקה על חייהם והבדידות האופפת את הזקנה. ,  הסרט  'המסטד שלי', יכול להוות הצצה  אופטימית לבידוד החברתי של המבוגרים במשפחה.  הסרט הזה יזכיר לנו את הצרכים ונקודות המבט של המבוגרים במשפחה.

סרט נוסף שעוסק במבוגרים הוא הסרט האיטלקי המשובח 'כל מה שתרצה' שמכניס אותנו להבנה ורגש עמוק לעולם הקשישים.

סרט שונה לחלוטין שיעלה חיוך על פניכם  הוא סרט נוסף העוסק במבוגרים אבל בצורה אחרת לגמרי הוא הסרט 'פורשים בסטייל'. קומדיה שנונה שמעניקה דמי ביטוח לאומי בצורה מקורית.

לא משנה באיזה סרט תבחרו לצפות רק אל תצפו בכל אותם סרטי אסונות, התפרצות מגיפות וכו, כי אם זה מה שמעניין אתכם , פשוט תצפו במהדורות החדשות.

והעיקר הבריאות!

 

ציפי קלר, מרצה לחינוך ולתקשורת במכללת הרצוג