אחרי הלחצים: גל גדות כתבה פוסט על המצב הביטחוני

המצב הביטחוני בישראל הביא גינויים מצד כוכבי הוליווד, והחלה דרישה מכוכבים ישראלים בינלאומיים לנצל את הפופולריות שלהם כדי להגן על המדינה. "אני מתפללת שהמנהיגים שלנו ימצאו את הפתרון כדי שנוכל לחיות זה לצד בשלום" כתבה גדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 20:39 א בסיון התשפא

אחרי הלחצים: גל גדות כתבה פוסט על המצב הביטחוני
עמדה בציפיות? גל גדות, צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

יום מספר 3 למבצע "שומר החומות". כ-1,200 רקטות שיגר ארגון הטרור חמאס לעבר יישובי וערי ישראל. המתיחות בישראל מסוקרת ברחבי העולם, כשרבים מבטאים את דעותיהם בנושא, כאשר מרבית הידוענים בחו"ל מצודדים בצד הפלשתיני. בין המגנים הייתה גם השחקנית ממוצא ישראלי נטלי פורטמן שצידדה גם היא בצד הפלשתיני. בעקבות כך החל לחץ מתוך ישראל לפנות לכוכבים ממוצא ישראלי לחזק את התדמית של ישראל מול העולם, בעזרת הפופולריות שלהם ברשתות החברתיות.

מי שעיקר הלחץ הופנה אליה היא השחקנית גל גדות, שנחשבת לכוכבת הישראלית הגדולה ביותר בעולם, ולה המספר הרב ביותר של עוקבים. אחרי שעות של לחצים נענתה גדות לקריאה ופרסמה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט: "הלב שלי נשבר, המדינה שלי במלחמה. אני דואגת למשפחה שלי, לחברים שלי, אני דואגת לעם שלי". עוד הוסיפה גדות: "זה מעגל מרושע שנמשך יותר מידי זמן. לישראל מגיע לחיות כמדינה בטוחה וחופשית, לשכנים שלנו מגיע אותו דבר. אני מתפללת עבור הקורבנות והמשפחות שלהם, אני מתפללת שהעוינות האדירה הזאת תיגמר, אני מתפללת שהמנהיגים שלנו ימצאו את הפתרון כדי שנוכל לחיות זה לצד בשלום. אני מתפללת בשביל ימים טובים יותר".

מתוך עמוד האינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרםצילום: צילום מסך

גדות מנעה את האפשרות להגיב על הפוסט שלה, כדי להימנע לביקורת שכצפוי הגיעה בדרכים אחרות. רבים בישראל ראו את דבריה של גדות "פושרים" מידי, ושהמסר הדו צדדי לא מועיל ומעביר מסר שגוי שיש שוויון בין במעשים של שני הצדדים.  בינתיים מי שכן הביעו תמיכה ברורה בישראל הם הספורטאים הישראלים, בראש התומכים עומד שחקן הכדורסל, דני אבדיה, המשחק בקבוצה וושינגטון ויזארדס בליגה היוקרתית של ה-NBA. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: "400+ רקטות נורו מתוך שטח עזה לעבר ישראל. ישראל תחת מתקפה. עמדו לצדנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן